کد خبر : 1772234 | 13 مرداد 1400 ساعت 10:15 | 30.9K بازدید | 7 دیدگاه

بازگشت محمد نادری به سمت چپ

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل گهر

به نظر می رسد فرهاد مجیدی برای دیدار امروز برابر گل گهر، با ترکیبی نزدیک به ترکیب دیدار با سپاهان پای به زمین مسابقه بگذارد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل گهر

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران، امروز برگزار می شود که در یکی از این بازی ها، استقلال در استادیوم آزادی پذیرای گل گهر است. شاگردان فرهاد مجیدی برای صعود به دیدار فینال، باید از سد رقیب سیرجانی خود عبور کنند که در ترکیبش، بازیکنان سابق استقلالی زیادی دیده می شود.

 

* حسینی گزینه اول این روزهای مجیدی
استقلال برای دیدار امروز برابر گل گهر، از سیدحسین حسینی درون دروازه اش استفاده می کند. گلر باتجربه آبی ها هر چند برابر سپاهان دوبار دروازه اش باز شد، ولی عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد و 6 سیو را برابر مهاجمان اصفهانی از خود به جا گذاشت. او توانسته به روند خوب خود برگردد و این روزها مظاهری را نیمکت نشین خودش کرده است.

 

* آرایش خط دفاعی؛ همان همیشگی
سیاوش یزدانی
روزهای خوبی را در خط دفاعی استقلال پشت سر می گذارد. مدافع آبی پوشان رفته رفته در ترکیب تیمش جا افتاد و هفته هاست به مدافع ثابت ترکیب تیمش تبدیل شده است. محمدحسین مرادمند زوج او نیز به اندازه یزدانی خوب کار کرده و امروز در ترکیب اصلی حضور دارد. محمد دانشگر نیز به واسطه مصدومیت عارف غلامی، به جزو ثابت ترکیب خط دفاعی آبی پوشان تبدیل شده است.

 

* بازگشت نادری به چپ
پس از اینکه در چند بازی گذشته محمد نادری در خط دفاعی تیمش به میدان می رفت و در دو بازی گذشته نیز متین کریم زاده در سمت چپ انجام وظیفه می کرد، حالا نادری یکبار دیگر در پست خودش برای استقلال بازی خواهد کرد. وریا غفوری کاپیتان استقلال نیز در سمت راست خط دفاعی حضور خواهد داشت.

 

1630654

 

* زوج ریگی – مهدی پور در میانه میدان
مهدی مهدی پور
برابر سپاهان عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. او در دقایقی که در بازی بود، بالاترین نمره را میان آبی ها گرفت. به دلیل غیبت اسماعیلی در این بازی، مجیدی از مهدی پور در کنار مسعود ریگی در خط میانی بهره خواهد برد. آرش رضاوند نیز دیگر هافبک استقلالی هاست که جلوتر از این دو نفر بازی می کند.

 

* گیتار ارسلان آماده نواخته شدن
در خط حمله استقلال نیز همچون همیشه مهدی قایدی حضور دارد. باشوی کوچک چند وقتی است در امر گلزنی ناکام بوده و امیدوار است تا در صعود تیمش به دیدار فینال، گلزنی کند. ارسلان مطهری هم که پس از دربی حسابی در کانون توجهات بود، در چند دیدار قبلی در امر گلزنی ناکام بوده است. مهاجمین آبی پوش به دنبال گلزنی برابر حریف سیرجانی هستند تا استقلال به دیدار پایانی صعود کند.

 

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل گهر:
سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – محمد دانشگر – محمدحسین مرادمند – محمد نادری – وریا غفوری – مسعود ریگی – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – مهدی قایدی – ارسلان مطهری

دیدگاه‌ها