کد خبر : 1772236 | 13 مرداد 1400 ساعت 10:25 | 57.1K بازدید | 8 دیدگاه

چهار استقلالی در خطر از دست دادن فینال حذفی

چهار بازیکن استقلال اگر برابر گل گهر کارتی دریافت کنند، در صورت صعود آبی ها به فینال جام حذفی، این دیدار را از دست خواهند داد.

چهار استقلالی در خطر از دست دادن فینال حذفی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و گل گهر در دیداری حساس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی، امروز در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند. برنده این دیدار راهی بازی فینال جام حذفی خواهد شد که قرار است 17 مرداد در نقش جهان اصفهان برگزار شود.


شاگردان فرهاد مجیدی در حالی باید مقابل حریف سیرجانی خود حاضر شوند که چهار بازیکن این تیم از جمله 3 مدافع و دروازه بان استقلال یک کارته بوده و در صورتی که کارت زردی را برابر گل گهر دریافت کنند و تیمشان نیز راهی دیدار فینال شود، آن بازی حساس و بزرگ را از دست خواهند داد.


استقلال در نخستین بازی خود در رقابت های جام حذفی، در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف پیکان رفت. دو مدافع تیم مجیدی در برابر خودروسازان اخطار دریافت کردند. در آن بازی که  قضاوتش برعهده حمید حاج ملک بود، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی از قاضی میدان اخطار گرفتند و اکنون یک کارته هستند.


آبی پوشان در مرحله بعد به مصاف ذوب آهن رفتند. نکته عجیب این بازی، دو کارت زردی بود که از جیب موعود بنیادی فر خارج و به هر دو دروازه بان تیم ها داده شد. شهاب گردان و سیدحسین حسینی در آن بازی اخطار گرفتند و حالا گلر آبی ها یک اخطاره است. 


استقلال در مرحله یک چهارم نهایی نیز به مصاف پرسپولیس رفت که در ضربات پنالتی از سد رقیب دیرینه خود عبور کرد. در دیداری که قضاوت آن برعهده علیرضا فغانی بود، محمدحسین مرادمند در همان دقیقه دوم یک کارت زرد گرفت و تنها بازیکن اخطاری تیمش بود.


بدین ترتیب، استقلال برای بازی امروز برابر گل گهر، 4 بازیکن به نام های سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر را یک کارته دارد و اگر آنها امروز از سیدوحید کاظمی اخطار دریافت کنند و استقلال نیز موفق به شکست گل گهر شود، در بازی فینال جام حذفی غایب خواهند بود.

دیدگاه‌ها