کد خبر : 1772454 | 14 مرداد 1400 ساعت 09:24 | 45.8K بازدید | 3 دیدگاه

جانشین احتمالی روملو لوکاکو در اینتر مشخص شد

به نظر می‌رسد که در صورت جدایی روملو لوکاکو از اینتر، این باشگاه به سراغ جذب دووان زاپاتا از آتالانتا خواهد رفت.

جانشین احتمالی روملو لوکاکو در اینتر مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر این روزها وضع نابسامانی را تجربه می کند. در واقع به نظر می رسد مشکلات مالی این باشگاه با وجود فروش اشرف حکیمی هنوز برطرف نشده و ممکن است برخی ستاره‌های دیگر این تیم نیز برای تامین منابع مالی از این باشگاه جدا شوند؛ این در حالی است که هواداران نراتزوری به شدت نگران این مسئله هستند.

 

در همین راستا طی روزهای اخیر شایعات در رابطه با علاقه باشگاه چلسی به جذب روملو لوکاکو به اوج خود رسیده است‌. اینتر که چندی پیش اعلام کرد بعد از اشرف حکیمی دیگر بازیکن بزرگی را به فروش نخواهد رساند حالا با پیشنهاد اغوا کننده چلسی روبرو شده و همین موضوع احتمال فروش ستاره بلژیکی را افزایش داده است.

 

 

1631105

 

 

از طرف دیگر طی ساعات گذشته جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی مدعی شد که روملو لوکاکو به سران اینتر اطلاع داده که قصد دارد به چلسی منتقل شود و اصلا بعید نیست که در روزهای آینده این انتقال با مبلغ 130 میلیون یورو نهایی شود. اما حالا اکثر منابع ایتالیایی گزارش داده اند که در صورت انتقال لوکاکو به چلسی، باشگاه اینتر به سراغ جذب دووان زاپاتا خواهد رفت تا این بازیکن را جانشین لوکاکو کند؛ البته همه اینها در حد حدس و گمان است و معلوم نیست که چه اتفاقی در نهایت رخ دهد.

دیدگاه‌ها