کد خبر : 1772492 | 14 مرداد 1400 ساعت 09:55 | 16.1K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش سرمربی تاتنهام به غیبت هری کین در تمرینات

نونو اسپریتو، سرمربی تاتنهام، می گوید آنها باید در خود باشگاه مشکل هری کین را حل کند.

واکنش سرمربی تاتنهام به غیبت هری کین در تمرینات

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که قرار بود هری کین روز سه‌شنبه به تمرینات تاتنهام بازگردد اما این اتفاق رخ نداد تا شایعات در رابطه با جدایی احتمالی این بازیکن از باشگاه لندنی قوت بگیرد؛ در واقع منابع مختلف انگلیسی از این حرکت هری کین یعنی غیبت او در تمرینات به عنوان نشانه ای برای جدایی یاد کرده اند.

 

به نظر می رسد که ستاره انگلیسی تاتنهام قصد دارد به منچسترسیتی ملحق شود و این باشگاه نیز حاضر است 130 میلیون پوند برای جذب هری کین هزینه کند؛ با این حال گفته می‌شود که باشگاه تاتنهام و در راس آنها دنیل لوی اصلاً دوست ندارند که ستاره اول خود را به یک تیم انگلیسی دیگر و به نوعی رقیب شان بفروشند.

 

 

1630652

 

 

تاتنهام شب گذشته در یک بازی دوستانه مقابل چلسی به تساوی 2-2 رسید. بعد از مسابقه نونو اسپریتو، سرمربی این تیم، به غیبت هری کین در تمرینات واکنش نشان داد و گفت: "ما باید شرایط را با صحبت کردن در باشگاه و تلاش برای دستیابی به راه حل و نتیجه گیری بهتر حل کنیم. پیش فصل برای همه باشگاه ها بسیار سخت بوده است. 

 

می دانم که این موضوع متفاوت است اما غیبت برای همه تیم ها و بازیکنان دشوار بوده است. برای همه خیلی سخت بوده است. ما باید خودمان مشکلات را حل کنیم و سپس من صحبت خواهم کرد."

دیدگاه‌ها