کد خبر : 1772539 | 14 مرداد 1400 ساعت 14:19 | 19.8K بازدید | 2 دیدگاه

ضرب الاجل 70 روزه برای چمن طبیعی در رفسنجان

علیزاده: نصف تیمهای لیگ سنگین‌تر از ما تیم بستند

علی علیزاده می‌گوید که نصف تیمهای لیگ بیشتر از مس رفسنجان هزینه کرده‌اند.

علیزاده: نصف تیمهای لیگ سنگین‌تر از ما تیم بستند

به گزارش "ورزش سه"، علی علیزاده معاون اجرایی باشگاه مس رفسنجان در خصوص عملکرد تیم مس رفسنجان در لیگ بیستم اظهار داشت: ما قصد داشتیم در فصل اول فقط در لیگ برتر بمانیم و سپس برای رتبه تک رقمی تلاش کنیم اما این دو هدف در یک سال رقم خوردند و ما حالا باید از رتبه هشتم خود دفاع کنیم که کار آسانی هم نخواهد بود.

 

او همچنین درباره وضعیت تغییر چمن ورزشگاه اختصاصی مس رفسنجان عنوان کرد: ما تلاش کردیم خیلی سریع این پروژه را آغاز کنیم و در گام اول چمن مصنوعی را برداشتیم و کارهای هیتینگ و زیرسازی را انجام می‌دهیم تا شرایط آماده کاشت چمن طبیعی شود. مشخص نیست که از چمن داخلی یا خارجی استفاده کنیم اما مطمئن باشید چمن طبیعی ما جزو باکیفیت ترین ها خواهد بود. سعی و تلاشمان بر این است که تا دو ماه و نیم بعد چمن آماده باشد و تیمها بتوانند در بازیهای خانگی ما بهترین بازی خود را ارائه کنند.

 

علیزاده در مورد شایعات پیرامون قراردادهای سنگین در مس رفسنجان گفت: به هیچ وجه اینطور نیست و قرارداد بازیکنان 50 درصد تیمهای لیگ برتر از تیم ما بالاتر است. ما منتظریم تا ببینیم چه بودجه‌ای برای فصل جدید مس رفسنجان تصویب خواهد شد و سپس بر اساس آن و طبق لیست آقای ربیعی به سراغ بازار نقل و انتقالاتی برویم.

دیدگاه‌ها