کد خبر : 1772545 | 14 مرداد 1400 ساعت 14:46 | 48.5K بازدید | 8 دیدگاه

با انتشار یک پیام اینستاگرامی؛

خداحافظی دژاگه از تراکتور مثل شجاعی

کاپیتان دوم تراکتور طی سه فصل اخیر با انتشار پیامی از این باشگاه جدا شد.

خداحافظی دژاگه از تراکتور مثل شجاعی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مسعود شجاعی با انتشار پیامی از تراکتور جدا شد و امروز هم اشکان دژاگه همانند او یک پیام در صفحه شخصی خود منتشر کرد و اعلام جدایی از جمع سرخ‌پوشان تبریزی نمود.

 

شجاعی و دژاگه که پس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به تمرینات تراکتور برنگشتند و در هفته‌های پایانی فصل غایب بودند، احتمالا به دلیل آنچه که مسائل مالی و اختلاف‌شان با مالک این باشگاه عنوان شد، از تراکتور جدا شدند.

 

1631271

 

اشکان دژاگه مثل شجاعی مسائل زیادی در خصوص جدایی‌اش عنوان نکرده و به پیام زیر بسنده کرده است:

 

 

«سلام عرض می‌کنم به تمام خانواده تراکتور

می‌خواستم اول از همه تشکر کنم بابت این سه سال که تونستم با افتخار این پیراهنو تنم کنم و باهاش اولین تجربمو تو لیگ ایران داشته باشم.


به باشگاه بزرگ با این همه هوادار که واقعاً عاشق تراکتور بودن و هستن.


خدا رو شکر می‌کنم که تونستیم تو این ۳ سال که زمان کمی نیست، روزهای خوبی با هم داشته باشیم و روزهای سختی هم داشتیم ولی همیشه کنار هم بودیم.


از بازیکنان، کادر فنی، کادر پزشکی و تدارکات که واقعاً لذت بردم کنارتون، ممنون هستم و تشکر می‌کنم.


هر کسی من رو می‌شناسه، می‌دونه که همیشه با تمام وجودم و قلبم سعی کردم برای تیمم بازی کنم و فکر می‌کنم این هم برای تراکتور از روز اول تا روز آخر که بودم، سعی کردم و انجام دادم.


دوست نداشتم که اینطور تموم بشه که نتونم به تیمم کمک کنم تا روز آخر و معذرت می‌خوام از همبازیانم ولی متاسفانه راه دیگه‌ای نذاشتن برام و یک چند نفر آدم اومدن وارد باشگاه شدند که می‌خواستن فقط یه ضربه به این باشگاه بزنن(خودشون می‌دونن منظورم کی هستش. شخصیت شما و از لحاظ فنی خیلی کوچک بودید برای تراکتور و جوابتون هم این بود آخر سر خدا را شکر)


ان‌شالله همیشه موفق باشید و سربلند
یاشاسین تراکتور
یاشاسین آذربایجان»

دیدگاه‌ها