کد خبر : 1772607 | 14 مرداد 1400 ساعت 21:21 | 34.6K بازدید | 2 دیدگاه

یک مربی کروات در کادر فنی تراکتور(عکس)

باشگاه تراکتور اعلام کرد با یک مربی کروات برای حضور در کادر فنی این تیم به توافق رسیده است.

به گزارش "ورزش سه" با نظر فرار کمالوند، «تونی گولم» به‌عنوان مربی تیم تراکتور در کادر فنی فعالیت خواهد کرد.

 

این مربی ۳۹ ساله کروات تا سال ۲۰۱۲ در سطح اول فوتبال کرواسی و لهستان بازی کرده و دارای مدرک پرولایسنس یوفا است که قرار شده به کادر فنی تراکتور اضافه شود.

 

تونی گولم عمده کار مربیگری خود را در باشگاه هایدوک اشپلیت کرواسی دنبال کرده  که هدایت این تیم قبل‌تر بر عهده تومیسلاو ایویچ، میروسلاو بلازه‌ویچ و استانکو پابلو کوویچ؛ مربیان سابق تیم ملی ایران بوده است.

 

1631474

 

این مربی کروات در سال ۲۰۱۷ به‌عنوان کمک مربی در باشگاه اسلاون بلوپو کرواسی فعالیت کرده و از سال ۲۰۱۸ به‌عنوان کمک مربی در باشگاه هایدوک‌ اشپلیت در کرواسی حضور داشته و در مجارستان نیز فعالیت کرده است.

 

گولم تابستان ۲۰۲۰ بار دیگر به عنوان دستیار اول به هایدوک‌اشپلیت کرواسی بازگشت و مدتی نیز به‌عنوان سرمربی هایدوک فعالیت می‌کند و پس از مشخص شدن سرمربی جدید بار دیگر کار خود را به‌عنوان دستیار اول در این تیم ادامه می‌دهد.

 

مربی کروات جدید تیم تراکتور که در الفیصلی عربستان هم فعالیت داشته به توافقات نهایی با این باشگاه دست یافته و اواخر هفته آینده به تبریز خواهد آمد.

 

با وجود این سوابق، اما تونی گولم هنوز در یک باشگاه مطرح فعالیت قابل توجهی نداشته که بتوان او را یک مربی شاخص که گفته می‌شد به تراکتور اضافه می‌شود، عنوان کرد؛البته باید دید کار فنی او به چه صورت خواهد بود و می‌تواند به فراز کمالوند کمک کند یا خیر.

دیدگاه‌ها