کد خبر : 1772609 | 14 مرداد 1400 ساعت 21:22 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه باشگاه آلومینیوم درباره شایعات اخیر

روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک خبر قطع همکاری با مدیرعامل خود را تکذیب کرد.

بیانیه باشگاه آلومینیوم درباره شایعات اخیر

به گزارش "ورزش سه"،  طی روزهای اخیر عنوان شد سعید عباسی، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم و علیرضا منصوریان سرمربی این تیم به پایان فعالیت‌شان با اراکی‌ها رسیده‌اند که این موضوع امروز به‌صورت گسترده‌تری در رسانه‌ها و فضای مجازی شهر اراک منتشر شد.

 

اکنون روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار اطلاعیه‌ای به شرح زیر به این اتفاقات واکنش نشان داد:

 


صعود به لیگ برتر مسیری بود که ۱۸ سال برای هواداران واقعی و دلسوز این تیم زجر و ناراحتی بهمراه داشت اما سرانجام ختم بخیر شد و مردم اراک به بلندترین قله فوتبال ایران رسیدند. قله‌ای که همگان آرزوی آن را دارند که حتى با هزینه فراوان هم به آن نرسیده‌اند. اما مجموعه تیم ما خواست و دیدید که با تحمل رنج فراوان، ناعدالتی‌ها و بی مهری‌ها به آن دست یافت و توانست در آن قله ماندگار شود. 
هر چند در این مسیر با فراز و نشیب‌های فراوانی روبرو شد .

 

به رسم همه دوره‌های لیگ برتر و هم‌چنین باشگاه‌های لیگ برتری، افرادی وجود دارند که با انتشار شایعات فراوان در ابتدای هر فصل به دنبال سهم‌خواهی و حضور در ارکان مدیریتى باشگاه و سرمربیگری تیم هستند و بالطبع باشگاه آلومینیوم نیز از آن مستثنی نیست. اما یکی از فاکتورهاى  مهم در فوتبال حرفه‌ای برای کسب نتیجه ثبات است.

 

لازم بذکر است  به جز حضور آقای حمید محرابی در هیئت مدیره، هیچ تغییر و تحولی در باشگاه ایجاد نشده و  در تدارک آماده سازی تیم برای حضور در مسابقات لیگ برتر هستند.

 

جناب آقای علیرضا منصوریان هفته گذشته با حضور در جلسه هیئت مدیره برنامه‌های خود برای لیگ آتی را تقدیم اعضای محترم نمودند و آقای سعید عباسی و اعضای محترم هیئت مدیره نیز با تشکیل کمیته‌ ی نقل و انتقالات به دنبال رایزنی برای جذب بازیکن و حضور قدرتمند در فصل نقل ‌و انتقالات هستند.

 

در این بین از هواداران محترم، واقعی و دلسوز باشگاه آلومینیوم می‌خواهیم به شایعات اخیر و منتشر شده توسط برخی صفحات مجازی که هدفی جز بر هم زدن آرامش و اخلال در کار باشگاه برای آماده سازی تیم را ندارند، توجهی نداشته  و‌ تمامی اخبار رسمی را از سایت و‌ صفحات باشگاه در فضای مجازی دنبال کنند. چنانچه این رویه و اخلال در روند امور باشگاه ادامه پیدا کند، باشگاه برای دفاع از حق خود پیگرد قانونی را در دستور کار قرار می‌دهد. 

 

امید است به دور از جوسازی‌های هدایت شده ، با آرامش کامل و با توجه به زمان کم تا شروع لیگ برتر ، تیمی در خور شان مردم استان مرکزی و هواداران واقعی آلومینیوم تدارک دیده و راهی مسابقات لیگ برتر شود.

دیدگاه‌ها