کد خبر : 1772612 | 14 مرداد 1400 ساعت 21:46 | 53.2K بازدید | 2 دیدگاه

تمرین تلخ برای دانشگر و حسینی (عکس)

سیدحسین حسینی و محمد دانشگر که از حضور در فینال جام حذفی محروم هستند، در تمرینات تیمشان حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خود را برای دیدار حساس فینال جام حذفی برابر فولاد آماده می کند. آبی پوشان پس از پیروزی روز گذشته مقابل گل گهر، امروز عصر در مجموعه انقلاب دور هم گرد آمده و مشغول انجام تمرینات شدند تا خود را برای بازی حساس روز یکشنبه مهیا کنند.


در تمرین امروز آبی پوشان، محمد دانشگر و سیدحسین حسینی نیز حضور داشتند و پا به پای سایر بازیکنان مشغول انجام تمرینات شدند. این در حالی است که این دو مهره اصلی فرهاد مجیدی، دو کارته شده و قادر به همراهی استقلال در بازی فینال برابر فولاد خوزستان نیستند.

 

 

1631480

 


دانشگر در دقایق پایانی نیمه نخست دیدار روز گذشته مقابل گل گهر، به دلیل یک بی احتیاطی و بالا آوردن پای خود، روی سعید صادقی مرتکب خطا شد و وحید کاظمی نیز یک اخطار به او نشان داد تا او پس از دریافت کارت زرد در بازی با پیکان، حالا مقابل گل گهر نیز کارت گرفته باشد و فینال را از دست بدهد. حسینی هم به دلیل اتلاف وقت، از کاظمی کارت گرفت. اتفاقی که در بازی با ذوب آهن نیز برای او رخ داده بود تا او دو کارته شود.


فرهاد مجیدی به خوبی می داند که باید برای این دو نفر، جایگزین مناسبی پیدا کند. با توجه به حضور رشید مظاهری، استقلالی ها نگرانی زیادی بابت دروازه خود ندارند ولی غیبت دانشگر پس از پارگی رباط صلیبی عارف غلامی، آبی ها را برای پر کردن جای خالی این مدافع، نگران کرده است.

 

1631479


این دو بازیکن با وجود اینکه دیگر در این فصل برای آبی پوشان به میدان نمی روند، امروز در تمرین استقلال حاضر شدند و با ناراحتی از اینکه نمی توانند در این بازی حساس تیمشان را همراهی کنند، مشغول انجام یک تمرین تلخ شدند. بخصوص سیدحسین حسینی که پس از اشتباهات در فینال حذفی سال قبل، از انگیزه های زیادی برای جبران آن بازی برخوردار بود.

دیدگاه‌ها