کد خبر : 1772642 | 15 مرداد 1400 ساعت 09:59 | 45.3K بازدید | 3 دیدگاه

توضیحات مهم فابریتزیو رومانو درباره جدایی مسی

فابریتزیو رومانو، در پست اینستاگرامی به توضیح درباره علت جدایی لیونل مسی از بارسلونا پرداخت.

توضیحات مهم فابریتزیو رومانو درباره جدایی مسی

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یک شوک بزرگ و باورنکردنی به هواداران بارسلونا و به طور کلی فوتبال وارد شد؛ جایی که همه انتظار داشتند باشگاه کاتالانی خبر از تمدید قرارداد با لیونل مسی بدهد اما بارسلونا طی بیانیه ای اعلام کرد که کار فوق ستاره آرژانتینی در این تیم به پایان رسیده و فصل آینده در نوکمپ نخواهد بود.

 

در این بین و طی ساعات گذشته شایعات زیادی در رابطه با دلیل پایان حضور لیونل مسی در بارسلونا مطرح بوده و بسیاری معتقد هستند که برنده شش باره توپ طلا اعتقاد داشته که پروژه بارسا هیچ تغییری نکرده و همچنان نمی توانند برای کسب همه جام ها در فصل آینده رقابت کنند‌.

 

 

1631557

 

 

با این حال فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح و معتبر اسکای، مطالب دیگری را مطرح کرده و به توضیح درباره علت جدایی لیونل مسی پرداخته است‌. رومانو در اینستاگرام خود نوشت: "لیونل مسی روز گذشته به همراه پدرش خورخه در بارسلونا بود تا قراردادش را این تیم تا سال 2026 تمدید کند. همچنین هیچ بحثی هم در رابطه با تردید مسی در مورد پروژه باشگاه، استراتژی های جدید و عقد قرارداد با کریستین رومرو وجود نداشت. طی یک هفته اخیر توافقات شفاهی با لیونل مسی صورت گرفته بود.

 

همچنین بارسلونا بیانیه رسمی خود را برای جشن گرفتن تمدید قرارداد با لیونل مسی تا 2026 آماده کرده بود. بعد از تماس‌هایی که بارسلونا با لالیگا داشته این باشگاه به لیونل مسی اطلاع داده که به دلیل منع قانونی از سوی لالیگا آنها نمی‌توانند قرارداد را به ثبت برسانند. بارسلونا این مشکل را حتی با برخی بازیکنان دیگر خود نیز دارد.

 

لیونل مسی از صداقت خوان لاپورتا برای مطرح کردن این صحبت ها قدردانی کرده اما در عین حال از این اتفاقات شوکه شده است. از طرفی حالا پاری‌سن‌ژرمن مذاکرات مستقیم خود را برای جذب لیونل مسی آغاز کرده است."

دیدگاه‌ها