کد خبر : 1774573 | 26 مرداد 1400 ساعت 23:30 | 73.4K بازدید | 1 دیدگاه

قرارداد جواهر رئال مادرید به زودی تمدید می شود

بر اساس ادعای فابریتزیو رومانو کارهای تمدید قرارداد فدریکو والورده با رئال مادرید نهایی شده است.

قرارداد جواهر رئال مادرید به زودی تمدید می شود

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو والورده از جمله بهترین بازیکنان رئال مادرید طی یکی دو فصل گذشته بوده است. ستاره اروگوئه ای دو فصل پیش ابتدا توسط سانتیاگو سولاری به عنوان بازیکن اصلی به کار گرفته شد و و از همان ابتدا نشان داد که می تواند به مهره ای کلیدی و تاثیرگذار در ترکیب پرافتخارترین تیم اروپا تبدیل شود.

 

اما بعد از جدایی سانتیاگو سولاری از رئال مادرید و روی کار آمدن زین الدین زیدان نیز شرایط برای هافبک اروگوئه ای تغییر نکرد و او همچنان مهره‌ای قابل اعتماد در لوس بلانکوس باقی ماند. والورده حتی زیر نظر زین الدین زیدان بیشتر به بازی گرفته شد و به یک بازیکن ثابت و مهم در ترکیب تیم سرمربی فرانسوی تبدیل شد.

 

 

1592359

 

 

طبیعتا بازیکنان جوان و آینده داری در حد و اندازه‌های فدریکو والورده مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار می‌گیرد اما رئال مادرید تاکید دارد که این بازیکن کاملاً غیر قابل فروش است و هیچ گزینه ای برای جدایی اش وجود ندارد. در همین راستا فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح حوزه نقل و انتقالاتی تایید کرده که والورده با رئال مادرید برای تمدید قرارداد توافق کرده و به زودی این خبر اعلام رسمی خواهد شد. به نظر می‌رسد قرارداد جدید والورده شده تا سال 2025 اعتبار خواهد داشت و بند فسخ او نیز به 750 میلیون یورو افزایش پیدا می کند.

دیدگاه‌ها