کد خبر : 1775238 | 31 مرداد 1400 ساعت 11:27 | 18.1K بازدید | 1 دیدگاه

اتهام عجیب مدیرعامل آلومینیوم به بازیکنان

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک شکایت عجیبی نسبت به چند بازیکن این تیم به کمیته اخلاق ارائه کرده است.

اتهام عجیب مدیرعامل آلومینیوم به بازیکنان

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی بدون فعالیت نقل و انتقالاتی کارش را دنبال می‌کند و بازیکنان این تیم در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برند که یک اتهام عجیب با شکایت سعید عباسی، مدیرعامل این باشگاه به برخی از آنها زده شده است.

 

اراکی‌ها پس از اینکه سال گذشته برای نخستین بار در تاریخ حضور در لیگ برتر را تجربه کردند و در نیم‌فصل اول نیز نمایش فراتر از انتظاری داشتند، لیگ بیستم را با حضور در جایگاه یازدهم به پایان رساندند، اما آنها پس از پایان فصل با شرایط عجیبی مواجه شده‌اند.

 

انتقادات زیاد هواداران آلومینیوم نسبت به عباسی، مدیرعامل این باشگاه که در فصل اخیر وجود داشت، این روزها بخاطر بلاتکلیفی مدیریت او، عدم انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان بیشتر هم شده ولی او همچنان موضع سکوت را در پیش گرفته است.

 

اما در این روزهای بلاتکلیفی در انتخاب مدیرعامل جدید آلومینیوم، عدم تعیین سرمربی و فعالیت نقل و انتقالاتی اراکی‌ها، سعید عباسی با ارسال نامه‌ای به کمیته اخلاق به چند نفر از بازیکنان این تیم در فصل اخیر اتهام عجیبی زده که البته چند تن از اعضای هیئت مدیره این باشگاه از شکایت او بی‌اطلاع هستند.

 

عباسی در نامه به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، اتهام کم‌کاری را به برخی از بازیکنان این تیم زده که همین موضوع موجب عصبانیت آنها و گلایه شدیدشان شده است.

 

آلومینیوم در هشت مسابقه پایانی فصل دو مساوی و ۶ شکست پیاپی داشت و به همین دلیل مدیرعامل این باشگاه بخاطر چنین نتایجی اتهام کم‌کاری را به برخی از نفرات تیم زده و شکایت خود را به کمیته اخلاق ارائه کرده است.

 

علاوه بر بازیکنانی که عباسی از آنها شکایت کرده، نفرات دیگری هم در این تیم از چنین اقدام مدیرعامل باشگاه عصبانی شدند و عنوان کردند در صورتی که او در فصل جدید هم مدیرعامل این باشگاه باشد، قطعا در این تیم نمی‌مانند و راه جدایی در پیش می‌گیرند.

دیدگاه‌ها