کد خبر : 1775326 | 31 مرداد 1400 ساعت 16:49 | 30.6K بازدید | 12 دیدگاه

سیاوش یزدانی دو سال دیگر در استقلال (عکس)

سیاوش یزدانی مدافع استقلال که قراردادش با آبی پوشان به پایان رسیده بود، پس از توافق با احمد مددی، قراردادش را تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در ادامه روز پر خبر و پر رفت و آمدش، با یکی از مهره های اصلی و کلیدی خود برای تمدید قرارداد به توافق رسید. سیاوش یزدانی یکی از چند بازیکنی بود که پس از پایان فصل گذشته قراردادش به پایان رسیده بود و بازیکن آزاد محسوب می شود.


مصاحبه یزدانی پس از دربی جام حذفی یک ماه پیش و شایعاتی مبنی بر جدایی او، باعث نگرانی هواداران استقلال شد. با این وجود، مدافع بلند قامت آبی پوشان امروز در محل دفتر باشگاه حاضر شد و به مذاکره با احمد مددی مدیرعامل این تیم پرداخت.


در حالیکه جلسه میان یزدانی و مددی بیش از مذاکرات سایر بازیکنان به درازا کشیده شد، اما سرانجام این بازیکن با مدیران باشگاه به توافق رسید و قراردادش را به مدت 2 فصل دیگر تمدید کرد تا او نیز پس از آرش رضاوند، دومین تمدیدی امروز استقلالی ها باشد.
یزدانی که در ابتدای لیگ نوزدهم از سپاهان به استقلال پیوست، دچار آسیب دیدگی های طولانی مدت شد و نتوانست آنچنان خودش را در ترکیب تیمش نشان دهد. با این وجود، یزدانی در لیگ بیستم به یکی از مهره های اصلی خط دفاعی استقلال تبدیل شد و بازی های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

 

1636282


پس از پایان قرارداد یزدانی با استقلال، فرهاد مجیدی روی حفظ این بازیکن تأکید ویژه ای داشت و احمد مددی نیز بنا به توصیه سرمربی تیمش، موفق به حفظ این مدافع کلیدی شد.
از میان سایر بازیکنانی که قراردادشان با استقلال به پایان رسیده، همچنان وضعیت سیدحسین حسینی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان نامشخص است. ارسلان مطهری نیز دیگر بازیکنی است که قراردادش به پایان رسیده و این بازیکن با انتشار یک استوری با قلب آبی و یک گیتار، احتمال تمدید قراردادش را افزایش داد.

دیدگاه‌ها