کد خبر : 1775338 | 31 مرداد 1400 ساعت 18:08 | 43.1K بازدید | 18 دیدگاه

آبشک - پرسپولیس؛ امروز انجام نمی‌شود

در شرایطی که هافبک دفاعی فصل گذشته فولاد روز گذشته با حضور در باشگاه پرسپولیس مقدمات انتقال خود را به این تیم فراهم ساخته بود، این اتفاق امروز رقم نخواهد خورد.

آبشک - پرسپولیس؛ امروز انجام نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، محمد آبشک هافبک دفاعی شمالی فولاد خوزستان که در این تیم به بازیکن مورداعتماد جواد نکونام تبدیل شده بود، روز گذشته با حضور در باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود برای حضور در جمع سرخپوشان را دنبال کرد.

 

آبشک که سابقه بازی در داماش گیلان، ملوان بندرانزلی، نساجی  و... را در کارنامه دارد، بعد از مذاکره با مدیران پرسپولیس اعلام کرد که این انتقال به مراحل پایانی خود رسیده و فردا (امروز) نهایی و به امضا خواهد رسید.

 

هافبک دفاعی مدنظر پرسپولیس اما به دلایلی امروز در این باشگاه حاضر نخواهد شد و به نظر می‌رسد این قرارداد امروز به امضا نرسد و باید دید سرنوشت آن چه خواهد شد.

 

آبشک از دو باشگاه صنعتی دیگر نیز پیشنهاداتی دارد و از سوی دیگر در انتظار مشخص شدن تکلیف جواد نکونام برای ادامه همکاری با فولاد خوزستان نیز بود اما باید دید او در ادامه چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا اینبار راهی پایتخت می‌شود و با پیراهن پرسپولیس در فصل بیست و یکم حاضر خواهد شد یا اتفاق دیگری را دنبال می‌کند.

دیدگاه‌ها