کد خبر : 1775870 | 03 شهریور 1400 ساعت 13:19 | 50.6K بازدید | 4 دیدگاه

آقا کریم از تمرینات پرسپولیس محو می‌شود (عکس)

کریم باقری یکی از مهم‌ترین تمدیدی‌های تابستان امسال به شمار می‌آید.

آقا کریم از تمرینات پرسپولیس محو می‌شود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هواداران پرسپولیس با التهاب خاصی نقل و انتقالات تابستانی را دنبال کرده و دوست داشتند تمام بازیکنانی که بخشی از پازل قهرمانی‌های متوالی این تیم بودند را دوباره در تیم ببیند، بحث‌ها در خصوص ادامه همکاری کریم باقری با پرسپولیس با توجه به پیشنهاد تیم ملی بالا گرفته بود.

 

کریم باقری اما زودتر از همه بازیکنان راهی باشگاه پرسپولیس شد و قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد. باقری حتی یک جلسه تمرین را هم از دست نداد و از همان ابتدا بالای سر تیمش بود.

 

 

آقا کریم که هم در دوران بازیگری و هم دوران مربیگری‌اش مهره‌ تاثیرگذاری برای سرخ‌ها به حساب می‌آمده با استایل خاصی تمرین شاگردانش را نگاه می‌کرد. تیمی که خود را آماده حضور پرقدرت در ادامه لیگ قهرمانان آسیا می‌کند و روی کریم باقری حساب ویژه‌ای باز کرده است.

 

 

اما باقری همانند چهار بازی آخر تیم ملی همزمان با مربیگری سرخپوشان، با شروع فیفادی به اردوی تیم ملی خواهد رفت. مرخصی او در طی روزهای آینده شروع می‌شود و گل‌محمدی در بازی‌های دوستانه این تیم پیش از سفر به تاجیکستان از حضور این مربی و ملی پوشانش بی بهره است. اتفاقی که یحیی را با چالش بزرگی در مهم‌ترین مقطع آماده سازی تیمش مواجه خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها