کد خبر : 1776177 | 05 شهریور 1400 ساعت 12:45 | 49K بازدید | 8 دیدگاه

جدیدترین به‌روزرسانی در مورد وضعیت رونالدو

فابریتزیو رومانو مدعی شد کرستیانو رونالدو جدایی خود را به هم‌تیمی‌هایش در یوونتوس اطلاع داده است.

جدیدترین به‌روزرسانی در مورد وضعیت رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، از چندی پیش و بعد از پایان رقابت‌های یورو، شایعات در مورد کریستیانو رونالدو به اوج خود رسید و گفته شد که این فوق ستاره پرتغالی قصد دارد چالش جدیدی را تجربه کند و به همین منظور خواهان جدایی از یوونتوس شده است. همچنین در این بین از احتمال بازگشت رونالدو به رئال مادرید یا انتقال او به پاری سن ژرمن نیز صحبت شد. 

 

 

1637146

 

 

در روزهای گذشته اخبار پیرامون جدایی رونالدو به بیشترین حالت خود رسید و پیش از دیدار یوونتوس مقابل اودینزه در هفته اول سری آ بود که خبرنگار مشهور و معتبر حوزه نقل و انتقالات یعنی فابریتزیو رومانو ادعا کرد که کریستیانو رونالدو به سران یوونتوس خبر داده که خواهان جدایی از این تیم است و می خواهد چالش جدیدی را تجربه کند.

 

اما طی ساعات گذشته جدایی رونالدو از یوونتوس تقریباً قطعی شده و اکثر منابع معتبر این موضوع را تایید کرده اند. همچنین خبرنگار معتبر ایتالیایی یعنی جانلوکا دی مارتزیو نیز ادعا کرده که منچسترسیتی به جذب این فوق ستاره پرتغالی بسیار نزدیک است.

 

در همین حال فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر ایتالیایی، در جدیدترین گزارش خود پیرامون وضعیت رونالدو در توئیتر نوشت: "کریستیانو رونالدو به هم تیمی های خود در یوونتوس اطلاع داده که می خواهد برود. خورخه مندس امروز به شکل مستقیم با منچسترسیتی در مورد دستمزد رونالدو مذاکره خواهد کرد. این مبلغ مثل فصل دستمزد او در یوونتوس یعنی 31 میلیون یورو خالص نخواهد بود. یوونتوس منتظر پیشنهاد رسمی منچستر سیتی است."

 

 

1634428

دیدگاه‌ها