کد خبر : 1776347 | 06 شهریور 1400 ساعت 11:03 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

محبی شانس بازی در لیگ کنفرانس را از دست داد

تیم سانتاکلارا که به تازگی محمد محبی را در اختیار گرفته است با شکست دو بر صفر در برابر تیم پارتیزان بلگراد شانس راهیابی به لیگ کنفرانس اروپا را از دست داد.

محبی شانس بازی در لیگ کنفرانس را از دست داد 

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه در بازی رفت تیم سانتاکلارا با نتیجه دو بر یک پیروز شده بود اما با توجه به نتیجه ای که در بازی برگشت رقم خورد این تیم پارتیزان بود که به لیگ کنفرانس اروپا راه پیدا کرد که بعد از لیگ قهرمانان و یورو لیگ سومین لیگ باشگاهی اروپا به حساب می آید. 

 

محمد محبی به تازگی تست پزشکی را در سانتاکلارا پشت سر گذاشته و در صورتی که رضایتنامه او از سوی فدراسیون فوتبال پرتغال وصول شود این شانس را خواهد داشت که برای تیم جدیدش بازی کند. سانتاکلارا در سه هفته ابتدایی لیگ برتر پرتغال خوب نتیجه نگرفته و تنها یک امتیاز به دست آورده است. این تیم در هفته چهارم بامداد دوشنبه میزبان تیم ویسنته است. 

 

محمد محبی در حالی که یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد داشت با دریافت رضایتنامه از این تیم قرارداد سه ساله با تیم پرتغالی بست. باشگاه سانتاکلارا برای دریافت رضایتنامه محمد محبی پولی به سپاهان پرداخت نکرد اما قبول کرد که شهریار مغانلو به طور قطعی پیراهن تیم سپاهان را برتن کند.

دیدگاه‌ها