کد خبر : 1776703 | 07 شهریور 1400 ساعت 18:21 | 6K بازدید | 1 دیدگاه

گرشاسبی و ویسی باعث شدند بمانم

مرادیان: فولاد یعنی ذهن برنده!

دروازه‌بان تیم فولاد می‌گوید حضور گرشاسبی و ویسی در ماندنش در تیم فولاد تاثیر فراوانی داشته‌اند.

مرادیان: فولاد یعنی ذهن برنده!

به گزارش ورزش سه، احسان مرادیان دروازه‌بان تیم فولاد خوزستان قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد تا در لیگ بیست و یکم نیز شاگرد عبدالله ویسی باشد.

 

مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: من خودم را مدیون باشگاه فولاد می‌دانم و خوشحالم که پیراهن مقدس این تیم را بازهم بر تن خواهم کرد، چند پیشنهاد داشتم و از دوستانی که برای همکاری تماس گرفتند نیز ممنونم اما قسمت این بود که در فولاد خوزستان بمانم. باید تشکر ویژه‌ای از آقای گرشاسبی داشته باشم که مقدمات این مهم را فراهم کرد و حضور ایشان و آقای ویسی در انتخاب من قطعا تاثیر فراوانی داشت. فکر می‌کنم سال خوبی را با این مدیریت و این کادرفنی داشته باشیم چرا که ذهن برنده و رسیدن به موفقیت در این تیم مدیریتی و فنی وجود دارد.

 

 

 

1633194

 

 


گلر تیم فولاد گفت: ششمین فصلی است که به صورت متوالی در فولاد خواهم بود و در این مدت فراز و نشیب‌های زیادی را دیده‌ام. خوشحالم که در دو سال اخیر توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم و آن را به هواداران تقدیم کنیم. قهرمانی در جام حذفی نیز پایان بخش فصل سخت گذشته بود و وقتی فیلم‌ها و ویدئوهای مردم و شادی آن‌ها در خیابان‌ها را دیدیم تمام خستگی از بدن همه اعضای تیم بیرون رفت. حمایت و دعای خیر آن‌ها باعث شد که نام فولاد دوباره بر بام فوتبال ایران ثبت شود و مطمئنم که امسال هم  این دعای خیر را از ما دریغ نخواهند کرد تا بتوانیم این راه را ادامه بدهیم و شادی های بزرگ را جشن بگیریم.

 

وی در پایان افزود: جا دارد از آقای نکونام هم بابت این دو فصل تشکر ویژه کنم، قطعا حضور ایشان به دانش من و تمام بازیکنان افزود و امیدوارم که هرکجا هستند موفق باشند. امسال هم به هواداران قول می‌دهیم که با تمام توان در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان حاضر شویم و بتوانیم باعث شادی مردم و هواداران خونگرم فولاد بشویم.

دیدگاه‌ها