کد خبر : 1778855 | 18 شهریور 1400 ساعت 14:47 | 39.5K بازدید | 12 دیدگاه

بدنسازی - ناهماهنگی؛ چالش پرسپولیس

پرسپولیس در شرایطی روز گذشته برابر گل‌گهر سیرجان شکست خورد که چند روز دیگر در جدالی حساس باید برابر استقلال تاجیکستان قرار گیرد.

بدنسازی - ناهماهنگی؛ چالش پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس در سومین بازی تدارکاتی خود پیش از سفر به تاجیکستان برابر شاگردان امیر قلعه‌نویی شکست خورد.

 

یحیی گل‌محمدی در این دیدار ترکیبی متفاوت در هر نیمه برای بازی در نظر گرفت تا به خواسته‌های تاکتیکی مدنظر خود پیش از جدال با استقلال تاجیکستان دست یابد.

 

پرسپولیس اما در این بازی با مشکلاتی از حیث قرار داشتن در پیک بدنسازی، ناهماهنگی و دوری ٢ بازیکن ملی‌پوش خود مواجه بود تا نتواند آنطور که باید روی حریف تسلط فنی داشته باشد، موضوعی که تعجب بازیکنان گل‌گهر را نیز از شرایط آمادگی پرسپولیس را بهمراه داشت.

 

پرسپولیس که پیش از این بازی برابر دو حریف تدارکاتی قبلی خود (تیم ملی دانشجویان و امید پرسپولیس) به برتری دست یافته بود، در این بازی توسط مهدی عبدی به تک گل خود دست یافت تا نسبت به آمادگی مهاجم جوان خود امیدوار باشد.

 

با پایان دیدارهای تیم ملی، ٢ بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس به جمع بازیکنان یحیی گل‌محمدی اضافه خواهند شد. مهدی ترابی و وحید امیری دو بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس هستند که بعد از پایان دو بازی ایران به اردوی این تیم بازخواهند گشت و از جمع کادرفنی نیز کریم باقری و مهرداد خانبان این تیم را همراهی خواهند کرد تا آنها امیدوار باشند به نتیجه مطلوبی برابر حریف ناشناخته و تاجکیکستانی خود دست یابند.

دیدگاه‌ها