کد خبر : 1779268 | 20 شهریور 1400 ساعت 23:45 | 23.2K بازدید | 4 دیدگاه

آلگری: روزهای از این بدتر هم داشته‌ام

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس مدعی شد اشتباهات فردی این تیم در فصل جاری زیاد بوده است.

آلگری: روزهای از این بدتر هم داشته‌ام

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فصل را بسیار بد اغاز کرده و شکست امشب برابر ناپولی بدان معنا بود که آنها بعد از سه هفته تنها موفق به کسب یک امتیاز شده اند. مکس آلگری در پایان این دیدار ابراز امیدواری کرد یوونتوس در بازی سه شنبه در لیگ قهرمانان برابر مالمو عملکرد بهتری از خود ارائه دهد.

 

مکس آلگری گفت: امشب نمی توانم بازیکنانم را به خاطر چیزی سرزنش کنم. ما عملکرد بدتری مقابل امپولی ارائه دادیم، اما متاسفانه امروز هزینه اشتباهات را پرداختیم. ما از نظر فنی دقیق نبودیم و در نیمه دوم توپ را بارها از دست دادیم. ناپولی خیلی خوب بازی کرد ، اما در فوتبال وقتی برنده نمی شوید  فقط باید ساکت شده و سخت تلاش کنید. امیدوارم بتوانیم لیگ قهرمانان را بهتر از هفته های ابتدایی فصل سری آ آغاز کنیم. 

 

1642842

 

در حال حاضر ما به ازای هر اشتباه بهای سنگینی می پردازیم، اما این لحظات می تواند در فوتبال رخ دهد. باید فرصت طلب بوده و بعد از زدن گل اول به دنبال گل دوم می رفتیم.

 

فصل طولانی است، ما باید تیم های دیگر را تعقیب کنیم و زمان زیادی برای ریکاوری وجود دارد. من لحظاتی بدتر  از این را هم گذرانده ام. آنچه حالا اهمیت دارد بازی سه شنبه و ارائه نمایش خوبی در برابر مالمو است. سپس ما روز یکشنبه دیدار مقابل میلان را در پیش رو داریم.
این نتیجه ناامید کننده است، زیرا امشب بازی را با قدرت شروع کرده بودیم، اما اغلب گل هایی که در این فصل دریافت کرده ایم تقصیر خود ما بوده است.

دیدگاه‌ها