کد خبر : 1779345 | 21 شهریور 1400 ساعت 13:05 | 42.2K بازدید | 2 دیدگاه

اولین مصدومیت فصل؛

کابوس جدید ستاره رئال مادرید آغاز شد؟

به نظر می رسد گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید دیدار مقابل اینتر در لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد.

کابوس جدید ستاره رئال مادرید آغاز شد؟

به گزارش "ورزش سه"، فرم فوق العاده گرت بیل در جریان بازی های ملی و هت تریک این بازیکن در لباس تیم ملی ولز در دیدار مقابل بلاروس باعث شد هواداران رئال مادرید امیدوار به بازگشت یک ستاره آماده به ترکیب باشند. اما دیروز اعلام شد نام گرت بیل به دلیل مصدومیت از لیست رئال مادرید برای مسابقه امروز برابر سلتاویگو خط خورده و این بازیکن در این دیدار قطعا غایب خواهد بود.

 

1642963


اما نشریه مارکا مدعی شد شرایط گرت بیل در هاله ای از ابهام قرار داشته و ممکن است او در جریان سفر اواسط هفته به ایتالیا نیز غایب باشد. رئال مادرید بعد از مسابقه امروز با سلتاویگو مهیای نبرد حساس در اولین هفته لیگ قهرمانان مقابل اینتر در استادیوم سن سیرو خواهد شد  و بعید است گرت بیل در آن مسابقه قادر به همراهی تیمش باشد.


اما شرایط در مورد داوید آلابا متفاوت است. این مدافع اتریشی در بازی امروز غایب خواهد بود، اما دلیل این تصمیم تنها رعایت موارد احتیاطی بوده و آلابا احتمالا مشکلی برای حضور در دیدار مقابل اینتر ندارد. البته هر دو بازیکن فردا دوباره مورد آزمایش قرار خواهند گرفت و در نهایت تصمیم نهایی در این خصوص توسط کادر فنی و پزشکی باشگاه رئال مادرید گرفته می شود.
 

دیدگاه‌ها