کد خبر : 1779493 | 22 شهریور 1400 ساعت 01:13 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

شروع توفانی آ. ا. ک با حاج‌صفی و انصاری‌فرد

دو بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن در جریان برتری پُر گل این تیم مقابل لونیکوس به میدان رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته اول فصل ۲۲-۲۰۲۱ سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که احسان حاج‌صفی را برای نخستین بار در ترکیب داشت و کریم انصاری‌فرد را جزو نفرات ذخیره می‌دید، از ساعت ۲۲ یکشنبه شب در ورزشگاه اسپیروس لوئیس مقابل تیم تازه صعود کرده لونیکوس قرار گرفت.

 

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که سال گذشته را با حضور در جایگاه چهارم جدول سوپر لیگ یونان به پایان رساند و به دنبال شروع مقتدرانه در فصل جدید بود، توانست با یک برد پُر گل خانگی حریف خود را شکست بدهد.

 

 

1643260

 

 

یاران حاج‌صفی و انصاری‌فرد در اولین بازی فصل مقابل لونیکوس موفق شدند به پیروزی ۳ بر صفر دست پیدا کنند و پس از پاناتینایکوس که برتری ۴ بر صفر در نخستین بازی خود داشت، پُرگل‌ترین برد هفته را داشته باشند.

 

احسان حاج‌صفی که پس از غیبت در فهرست تیم ملی ایران بخاطر مصدومیت به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب آ. ا. ک آتن قرار گرفته بود، حضور کامل در ترکیب تیمش مقابل لونیکوس داشت.

 

کریم انصاری‌فرد نیز که سال گذشته در ۳۴ مسابقه ۱۳ گل به ثمر رساند و بهترین گلزن تیمش بود، در نخستین بازی فصل جدید از دقیقه ۷۶ به ترکیب تیمش برابر لونیکوس اضافه شد.

دیدگاه‌ها