کد خبر : 1779497 | 22 شهریور 1400 ساعت 01:26 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دراماتیک رم مقابل ساسولو (عکس)

رم با گل دیرهنگام استفن الشعراوی موفق شد با نتیجه 2-1 ساسولو را شکست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم رم با هدایت ژوزه مورینیو شروع خوبی در سری A داشت و موفق شد دو بازی نخست خود را با برد پشت سر بگذارد. این تیم در دومین خانگی خود در این فصل امشب از ساعت 23:15 در ورزشگاه خانگی اش المپیکو میزبان ساسولو بود؛ تیمی که در دو هفته نخست به یک برد و یک مساوی دست یافته بود.

 شاگردان مورینیو که طی 2 بازی 7 گل به ثمر رسانده بودند به دنبال رقم زدن یک برد پر گل دیگر بعد از پیروزی های 4-0 و 3-1 خود بودند. برایان کریستانته در دقیقه 37 روی یک کار تمرین شده ایستگاهی رم را پیش انداخت؛ این گل روی پاس در عمق هوشمندانه لورنزو پلگرینی به کریستانته و ضربه دقیق او که از تله آفساید حریف گریخته بود به ثمر رسید.

 

1643266

 

1643267

 

تیم رم موفق شد از تک گل دقایق پایانی خود در نیمه اول به خوبی محافظت کرده و برنده راهی رختکن شود؛ ساسولو که دوست نداشت اولین باخت فصل را خیلی زود متحمل شود در نیمه دوم فشار روی دروازه رم را بیشتر کرده و در نهایت موفق به زدن گل مساوی شد. یوریچیچ روی پاس زمینی براردی در دقیقه 57 در دهانه دروازه با ضربه ای که در حالت نامتعادل زده شد، موفق به باز کردن دروازه میزبان شد.

ساسولو در نیمه دوم موقعیت های دیگری هم برای گلزنی داشت که مهمترین آن ضربه بازیکن حریف در شرایط تک به تک بود که پاتریسیو به زیبایی آن را مهار کرد. مورینیو برای تغییر شرایط بازی سه تعویض پس از دریافت گل انجام داد. این تغییرات در نهایت جواب دادند و رم در واپسین ثانیه های مسابقه به گل دوم دست یافت.

استفان الشعراوی یکی از تعویضی های مورینیو بعد از دریافت گل بود که در دقیقه 70 به جای هنریک میخیتاریان وارد زمین شد؛ او در دومین دقیقه از وقت های اضافه روی پاس الدور شومورودوف که در دقیقه 74 وارد زمین شده بود، گل دوم رم را وارد دروازه حریف کرد تا هواداران حاضر در ورزشگاه المپیکو در اوج ناامیدی، جشن سومین برد متوالی فصل را به پا کنند.

 

1643278

 

1643278

 

این دیدار هیجان انگیز و پر افت و خیز صحنه های زیادی را روی دروازه ها داشت و گواه این ادعا مجموع 31 شوتی است که دو تیم روانه دروازه یکدیگر کردند؛ سهم رم از این تعداد 17 و سهم ساسولو که پا به پای میزبان جنگید، 14 شوت بود.

رم با کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی 9 امتیازی شده و با تفاضل گل بهتر نسبت به میلان و ناپولی، دیگر تیم های 9 امتیازی جدول، به صدر تکیه زد. ساسولو هم با قبول این شکست با 4 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

دیدگاه‌ها