کد خبر : 1779577 | 22 شهریور 1400 ساعت 13:40 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

عذرخواهی مدافع لیدز از هاروی الیوت

پاسکال استروییک، مدافع لیدز یونایتد، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از اتفاقی که در اثر برخورد او با هاروی الیوت رخ داد ابراز ناراحتی کرده و از این بازیکن عذرخواهی کرد.

عذرخواهی مدافع لیدز از هاروی الیوت

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن جوان لیورپول در دقیقه 60 بازی برابر لیدز در ورزشگاه الاندرود و پس از برخورد با استروییک دچار مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا شد. گفته می‌شود این بازیکن پس از رخ دادن این اتفاق به شدت ناراحت شده و هرگز دوست نداشته که چنین اتفاقی از سوی او برای بازیکنی رخ دهد.

استروییک ساعاتی پس از پایان بازی در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت:« در بازی امروز اتفاق رخ نداد که من هرگز دوست نداشتم برای هیچ کسی پیش بیاید. هاروی الیوت، من در کنار تو هستم. به شدت ناراحتم و هرگز هدفم نبود که چنین اتفاقی برای تو رخ دهد. امیدوارم خیلی زود روند بهبودی را طی کنی و خیلی زود تو را در زمین ببینم.»

 

1643453

 

داور بازی در ابتدا دستور به ادامه کار پس از این صحنه را داد اما با توجه به واکنش بازیکنانی که در اطراف الیوت حضور داشتند، بازی خیلی زود متوقف شد. تیم پزشکی لیورپول با سرعت وارد زمین شده و به سوی این بازیکن رفتند که از درد فریاد می‌زد. الیوت پس از آن برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شد و استروییک نیز پس از بارها بررسی کمک داور ویدیویی در نهایت کارت قرمز دریافت کرد تا از زمین بازی خارج شود.

لیورپول تایید کرده که این بازیکن دچار آسیب دیدگی جدی از ناحیه مچ پا شده و باید به زودی تحت عمل جراحی قرار بگیرد. گفته می‌شود این عمل جراحی روز سه شنبه روی پای الیوت انجام خواهد شد تا خیلی زود روند درمانش را از سر بگیرد اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی قادر است بار دیگر به میادین برگردد.

دیدگاه‌ها