کد خبر : 1779631 | 22 شهریور 1400 ساعت 19:23 | 18K بازدید | 3 دیدگاه

پرواز وارش با کادر تماماً زنانه برای تیم ملی فوتبال زنان!

تیم ملی فوتبال زنان ایران چهارشنبه با پروازی اختصاصی عازم کشور ازبکستان خواهد شد تا در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا شرکت کند.

پرواز وارش با کادر تماماً زنانه برای تیم ملی فوتبال زنان!

به گزارش "ورزش سه" طبق هماهنگی انجام شده بین فدراسیون فوتبال و شرکت هواپیمایی وارش که پیش از این هم از سوی شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس و شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال وعده آن داده شده بود، سفر چارتری تیم ملی فوتبال زنان ایران به تاشکند برای حضور در مسابقات مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا نهایی شد.

 

با این وصف، کاروان تیم ملی فوتبال زنان ایران چهارشنبه 23 شهریورماه با پروازی اختصاصی تهران را به مقصد تاشکند ترک می‌کنند تا در شرایطی مناسب، مهیای انجام دو مسابقه حساس مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا مقابل بنگلادش و اردن شوند، مسابقاتی که قرار است به صورت میزبان بدون‌طرف به میزبانی کشور ازبکستان و ورزشگاه بنیادکار انجام پذیرد.

 

شاگردان مریم ایراندوست در گروه G با تیم های اردن و بنگلادش همگروه هستند که اولین مسابقه این گروه، یکشنبه 28 شهریورماه بین تیم‌های اردن و بنگلادش برگزار می‌شود و سپس تیم ملی فوتبال زنان ایران سه شنبه 30 شهریورماه و شنبه 3 مهرماه به ترتیب مقابل تیم‌های ملی بنگلادش و اردن قرار خواهد گرفت؛ تیم صدرنشین گروه G به جام ملت‌های آسیا 2021 هند صعود خواهد کرد.

 

نکته جالب‌توجه درباره پرواز اختصاصی تیم ملی فوتبال زنان ایران به تاشکند، این است که در این پرواز اختصاصی خدمه و کادر پروازی همگی خانم هستند تا کاروان تیم ملی فوتبال زنان در راحت ترین و بهترین شرایط به ازبکستان سفر کنند.

دیدگاه‌ها