کد خبر : 1779634 | 22 شهریور 1400 ساعت 19:49 | 30.9K بازدید | 5 دیدگاه

شرایط عادی می‌شود؛

پیش‌بینی جالب آرسن ونگر در مورد آینده آرسنال

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال معتقد است روزهای شیرین این تیم نیز فرا خواهد رسید.

پیش‌بینی جالب آرسن ونگر در مورد آینده آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم پرداخت رقمی در حدود 200 میلیون دلار در بازار تابستانی، آرسنال در سه بازی ابتدایی خود در لیگ برتر شکست خورده و حتی یک بار هم موفق به گلزنی نشد. البته تیم میکل آرتتا این هفته نوریچ ته جدولی را مغلوب کرد تا آتش بس موقت در اردوی این تیم فراهم شود. اما آرسن ونگر، سرمربی افسانه ای و سابق توپچی ها معتقد است پس از شروع ضعیف این تیم در فصل جدید، اوضاع برای آرسنال در ادامه مسیر تغییر خواهد کرد

 

آرسن ونگر گفت: "من هوادار آرسنال هستم و صادقانه علاقه دارم آنچه به آن باور داشته و فکر می کنم را به زبان بیاورم. وقتی در مورد آرسنال صحبت می کنم باید بدانیم که این موضوع حساسی است و در حال حاضر شاید زمان مناسبی برای صحبت کردن باشد.

 

1642746

 

باید بگویم که من این تیم را تیمی با کیفیت می بینم. من بدبین نیستم و احساس می کنم آرسنال از سه بازی اول دو بازی سخت شامل نبرد با چلسی در خانه و در ادامه بازی در خانه منچسترسیتی داشت. معمولا وقتی در زمین سیتیزن ها بازی دارید قابل پیش بینی است که امتیاز از دست بدهید.

 

اما نتیجه ضعیف ما در اولین بازی مقابل برنتفورد و باخت مقابل این تیم رقم خورد و این شکست باعث می شود شما شرایط دشواری پیدا کنید. من آرزو می کنم که اوضاع آرسنال بهبود یابد و فکر می کنم که این اتفاق رخ خواهد داد. پتانسیل خوبی در باشگاه آرسنال وجود دارد و من امیدوارم آنها به شرایط عادی بازگردند."

دیدگاه‌ها