کد خبر : 1779637 | 22 شهریور 1400 ساعت 20:10 | 13.3K بازدید | 3 دیدگاه

دل‌پیرو: جدایی رونالدو؟ نباید به گذشته فکر کرد

الساندرو دل‌پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس مدعی شد این تیم دیگر به فکر بازیکنانی باشد که از این تیم جدا شده اند.

دل‌پیرو: جدایی رونالدو؟ نباید به گذشته فکر کرد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس روز شنبه در ورزشگاه مارادونا مقابل ناپولی با نتیجه 2-1 شکست خورد و آنها در سه بازی ابتدایی فصل در لیگ ایتالیای فقط یک امتیاز کسب کرده اند. الساندرو دل‌پیرو بهترین گلزن تاریخ یوونتوس و البته باسابقه ترین بازیکن این باشگاه مدعی شد یوونتوس نباید درگیر اتفاقات گذشته بوده و باید تنها به بازیکنانی فکر کند که در حال حاضر لباس این باشگاه را به تن دارند.

 

الساندرو دل‌پیرو در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "من از شروع یوونتوس در فصل جدید شگفت زده شده ام، اما نه از شکست این تیم مقابل ناپولی. من فکر می کنم آنها تاوان چند مسئله را پرداخت می کنند. همه درباره کریستیانو رونالدو صحبت می کنند، زیرا او در آخرین لحظه از این تیم جدا شد و البته موارد دیگر.

 

1636398

 

رونالدو نمی خواست در تورین بماند. او یک قهرمان و بازیکنی بزرگ است و باید جذب می شد، اما مشکل این بود که تیم نتوانست حول  این ستاره بزرگ رشد کند.  ما اغلب عملکرد کریستیانو را بدون ارتباط با نتایج یوونتوس قضاوت کرده ایم و این نشان می دهد شرایط خوب پیش نرفته است. اگر به این فکر کنیم که منچسترسیتی هنوز قهرمان لیگ قهرمانان نشده، می فهمیم که سرمایه گذاری همیشه مترادف با پیروزی نیست.

 

یوونتوس با بازگشت مکس آلگری به زمان نیاز دارد تا گذشته خود را از سر بگیرد. اما ناپولی با اسپالتی یک قدم به سمت جلو برداشته و آنها نسبت به گذشته تیمی بالغ تر هستند. ناپولی حتی وقتی عقب افتاد نیز سعی کرد با حفظ آرامش، در واقع آرامشی مردی که توانسته این احساس را به تیم منتقل کند، به گل برسد.

 

1610681

 

دیدار یوونتوس برابر مالمو در لیگ قهرمانان؟ قطعا بازیکنان از شرایط آگاه هستند و البته افراد با تجربه تر درست مثل آلگری، نقش اصلی را ایفا می کنند. اجتناب از هرگونه اشاره به گذشته، به اتفاقات پنجره تابستانی و بازیکنان جدا شده ضروری است. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که حالا چه کسی در یوونتوس بازی می کند."

دیدگاه‌ها