کد خبر : 1779639 | 22 شهریور 1400 ساعت 20:22 | 46.6K بازدید | 10 دیدگاه

خط هجومی ترسناک با ۴ بازیکن؛

معرفی ۱۱ بازیکن الهلال مقابل استقلال

نفرات اصلی الهلال عربستان در دیدار با استقلال مشخص شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۱ ، تیم‌های استقلال ایران و الهلال عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه زعبیل امارات مقابل هم قرار می‌گیرند.

 

عبدالله المعیوف دروازه‌بان الهلال در مسابقه با استقلال است؛ جانگ هیون‌سو و علی آل‌بلیهی، دو مدافع میانی سعودی‌ها برابر نماینده ایران هستند و محمد البریک و یاسر الشهرانی در دو سمت خط دفاعی این تیم به میدان خواهند رفت.

 

ناصر الدوسری و سلمان الفرج، دو هافبک دفاعی الهلال عربستان مقابل استقلال را تشکیل می‌دهند و ماتئوس پریراو سالم الدوسری، وینگرهای راست و چپ این تیم هستند که از تکنیک و قدرت هجومی بالایی بهره می‌برند و می‌توانند مدافعان کناری استقلال را به دردسر بیاندازند.

 

دو مهاجم نوک الهلال عربستان طبق پیش‌بینی‌ها بافتیمبی گومیس و موسی مارگا هستند که توانایی گلزنی بالایی دارند و مدافعان ایرانی باید با هوش و جنگندگی بیشتری نسبت به همیشه برابر آنها قرار بگیرند.

 

ترکیب منتخب لئوناردو ژاردیم، سرمربی پرتغالی الهلال مقابل استقلال ایران به‌صورت زیر است:

 

عبدالله المعیوف، جانگ هیون سو، علی آل بلیهی، محمد البریک، یاسر الشهرانی، ناصر الدوسری، سلمان الفرج، ماتئوس پریرا، سالم الدوسری، بافتیمبی گومیس و موسی مارگا

 

1643540

دیدگاه‌ها