کد خبر : 1779668 | 22 شهریور 1400 ساعت 22:38 | 19.5K بازدید | 2 دیدگاه

دخیا: رونالدو از روز اول تاثیر خود را نشان داد

داوید دخیا، دروازه بان منچستر یونایتد، تمجید ویژه ای از کریستیانو رونالدو انجام داد.

دخیا: رونالدو از روز اول تاثیر خود را نشان داد

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا از فردا شب آغاز می‌شود و منچستر یونایتد در اولین مسابقه خود به مصاف تیم سوئیسی یانگ بویز خواهد رفت. شیاطین سرخ در حالی پا به مسابقه فردا می گذارند که ابتدای هفته یک پیروزی پرگل در لیگ برتر به دست آورده و به صدر جدول صعود کردند.

 

داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی منچستر یونایتد، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر یانگ بویز گفت: " هدف ما این است تا مرحله پایانی لیگ قهرمانان اروپا به راه خود ادامه دهیم اما می دانیم که کار دشواری خواهد بود. همیشه اینگونه بوده است. با این حال ترکیبی از تجربه، کیفیت و جوانی به تیم اضافه شده و امیدوارم در ادامه آماده تر از این نیز باشیم."

 

 

1643579

 

 

تاثیر اضافه شدن کریستیانو رونالدو و رافائل واران: "من فکر می‌کنم که گاهی اوقات شما با جوانان نیز می توانید رو به جلو بروید اما در برخی مسابقات مطمئنا تجربه نقش مهمی را ایفا می‌کند. در عین حال در بعضی دیگر از بازی ها شما به شادابی و جوانی نیز احتیاج دارید."

 

دخیا در ادامه گفت: "بازگشت کریستیانو به خانه بسیار خوب است و فکر می‌کنم او از روز اول تاثیر خود را نشان داد. دو گل بسیار مهم به ثمر رساند و همانطور که دیدید کیفیت خود را هم نشان داد. تجربه کریستیانو رونالدو شگفت انگیز است. در حال حاضر او اسطوره باشگاه است و بازگشتش عالی بود. همچنین برای ما نیز بسیار بزرگ و تاثیرگذار بود."

 

 

1643039

 

 

رقابت با دین هندرسون: "من اینجا در کنار دروازه بان های بزرگ زیادی بوده‌ام و این مسئله که برای جایگاه‌ خود بجنگیم وجود داشته است. یونایتد می خواهد بلندپرواز باشد و بهترین بازیکنان را به خدمت بگیرد بنابراین ما باید برای عقاید خود بجنگیم."

دیدگاه‌ها