کد خبر : 1779788 | 23 شهریور 1400 ساعت 14:00 | 25.2K بازدید | 1 دیدگاه

اولین مربی اخراجی فصل سری آ مشخص شد

باشگاه هلاس ورونا پس از انجام تنها سه بازی اعلام کرد که اوزه بیو دی فرانچسکو را از هدایت این تیم برکنار کرده است.

اولین مربی اخراجی فصل سری آ مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست روز دوشنبه هلاس ورونا برابر بولونیا در چارچوب مسابقات هفته سوم سری A، برخی از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده بودند که این باشگاه قصد دارد به همکاری خود با دی فرانچکسو پایان دهد.

حالا این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای این تصمیم را رسما اعلام کرده است. در بیانیه منتشر شده آمده:« باشگاه هلاس ورونا اعلام می‌کند که اوزه بیو دی فرانچسکو از سمت خود به عنوان مربی تیم اول برکنار شده است. جالوبلو از دی فرانچسکو و اعضای کادر فنی او شامل فرانچسکو تومی، استفانو رومانو، جانکارلو مارینی و فرانکو جامارتینو برای تمام تلاش‌هایی که تا امروز انجام دادند سپاسگزار است.»

 

1643769

 

باشگاه ورونا فصل جدید مسابقات لیگ فوتبال ایتالیا را با شرایط دشواری آغاز کرد. آنها در هفته اول در خانه خود میزبان ساسولو بودند که در نهایت با حساب 2-3 شکست خوردند. این تیم در هفته دوم نیز در خانه برابر اینتر قرار گرفت و در این بازی نیز بار دیگر سه گل دریافت کرده و با نتیجه 1-3 باخت. بازی روز دوشنبه این تیم برابر بولونیا در خانه حریف برگزار شد و گل دقیقه 77 مهاجم بولونیا باعث شد که این تیم سومین شکست خود را نیز در سومین هفته تجربه کند. آنها بدون هیچ امتیازی و صرفا به لطف تفاضل گل بهتر بالاتر از سالرنینتانای تازه صعود کرده در رده نوزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

دیدگاه‌ها