کد خبر : 1779909 | 23 شهریور 1400 ساعت 23:30 | 33.7K بازدید | 9 دیدگاه

وحید امیری هر روز یک وظیفه دارد!(عکس)

چپ‌پای ملی‌پوش پرسپولیس در جریان دیدار با استقلال تاجیکستان یکی از بهترین‌های تیمش بود.

وحید امیری هر روز یک وظیفه دارد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس و شرایطی که مهاجمان این تیم دارند، موجب شد تا یحیی گل‌محمدی در نخستین بازی فصل جدید تغییراتی در خط حمله سرخ‌پوشان به وجود آورد و وحید امیری را در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال تاجیکستان در کنار مهدی عبدی استفاده کند.

 

وحید امیری در شرایطی امشب به‌عنوان مهاجم در دوشنبه به میدان رفت که در دو دیدار اخیرش برای تیم ملی ایران حضور در پست‌های مختلف با وظایف متفاوت را تجربه کرده بود، اما مثل سالیان اخیر بازهم با تغییر پست مواجه شد.

 

1643991

 

ستاره بی‌حاشیه پرسپولیس در دیدار تیم ملی ایران مقابل سوریه ابتدا به‌عنوان مدافع چپ به کار گرفته شد و در نیمه دوم یک خط به جلو رفت و در دیدار با عراق هم به‌عنوان وینگر بازی کرد، اما امشب مقابل استقلال دوشنبه باز هم به یک پست جلوتر انتقال یافت تا در سه بازی مختلف، شرایط متفاوتی را داشته باشد.

 

امیری در دیدار آسیاییِ پرسپولیس در حالی به‌عنوان مهاجم سایه بازی کرد که کمی میل به عقب داشت و برای توپ‌گیری و دادن پاس در عمق به هافبک‌های تیمش نزدیک می‌شد، اما در شبی که گلزنی نکرد یا گل‌سازی نداشت، بدون تردید یکی از بهترین‌های سرخ‌پوشان بود.

 

1643992

 

دو دریبل موفق، دو شوت دفع شده، دو شوت خارج از چارچوب، ۸۵ لمس توپ، ۴۴ پاس با دقت ۸۰ درصدی، دو پاس کلیدی، دو سانتر صحیح، دو توپ بلند درست، پنج پیروزی در نبردهای زمینی، پنج برد در جدال‌های هوایی و دو بار گرفتن خطا بخشی از عملکردی بود که وحید امیری در دیدار با استقلال تاجیکستان ثبت کرد و بازی خوبی پشت سر گذاشت.

دیدگاه‌ها