کد خبر : 1779942 | 24 شهریور 1400 ساعت 12:17 | 136.7K بازدید | 16 دیدگاه

زیوبا دشمن تاریخ‌سازی سردار آزمون در لندن(عکس)

دروازه بان تیم چلسی با از خود گذشتگی دروازه تیمش را نجات داد.

زیوبا دشمن تاریخ‌سازی سردار آزمون در لندن(عکس)

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های چلسی و زنیت در شب اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید. تک گل آبی های لندن در این مسابقه را لوکاکو در دقیقه 69 وارد دروازه زنیت کرد.

 

زنیت بعد از دریافت گل تغییراتی را در ترکیب خود ایجاد کرد و در شرایطی که چلسی همچنان در حال ایجاد موقعیت های خطرناک بود، تا آستانه رسیدن به گل تساوی هم پیش رفت اما بی دقتی زیوبا و البته از خودگذشتگی مندی مانع از فروپاشی دروازه چلسی شد.

 

1644178

 

1644179

 

سردار آزمون که در طول بازی با توجه به تاکتیک تیم زنیت فرصت گلزنی به دست نیاورده بود در دقیقه 80 مسابقه می رفت در نقش سازنده یک گل بسیار مهم ظاهر شود. ملی پوش ایرانی زنیت روی یک پاس تند و تیز عرضی از سمت راست، زیوبا را که چند دقیقه پیش وارد زمین شده بود، در دهانه دروازه صاحب توپ کرد. ضربه او به توپ اما در شرایطی که مندی هم خود را به سمت آن پرتاب کرده بود از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1644087

 

دروازه بان تیم چلسی در به گل تبدیل نشدن این موقعیت نقش مهمی داشت. او کاملا خود را مقابل تکل زیوبا که برای ضربه زدن به توپ زده شده بود قرار داد و به شدت مصدوم شد؛ مصدومیت او به حدی بود که کادر پزشکی وارد زمین شدند و دروازه بان ذخیره چلسی هم برای گرم کردن از نیمکت بلند شد اما نیازی به این تعویض نبود و گلر آبی ها 10 دقیقه پایانی کار را پس از مداوا شدن ادامه داد.

 

به این ترتیب شانس طلایی سردار و زیوبا برای تبدیل شدن به فرشته های نجات زنیت در استموردبریج از دست رفت. این اتفاق در حالی رخ داد که بازیکنان زنیت در دقایق پایانی طی دو صحنه که می توانستند سردار را در خط حمله صاحب توپ کنند، ترجیح دادند کار را از جناحین پیش ببرند که این اقدام عجیب باعث اعصاب خردی مهاجم ایرانی زنیت شده بود.

 

1644088

دیدگاه‌ها