کد خبر : 1780105 | 24 شهریور 1400 ساعت 22:26 | 67.6K بازدید | 1 دیدگاه

یکپارچگی تحسین‌برانگیز؛

دخترانِ شیک‌پوش فوتبال ایران عازم تاشکند شدند (عکس)

تیم ملی فوتبال زنان ایران دقایقی قبل با پروازی اختصاصی تهران را به مقصد تاشکند ترک کرد.

دخترانِ شیک‌پوش فوتبال ایران عازم تاشکند شدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه" همان‌طور که پیش‌تر توسط مدیران فدراسیون فوتبال وعده داده شده بود، کاروان تیم ملی فوتبال زنان ایران برای حضور ئر مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا که به میزبانی تاشکند برگزار می‌شود، با پروازی اختصاصی و چارتری توسط شرکت وارش عازم خواهند شد، این اتفاق دقایقی قبل رخ داد و شاگردان مریم ایراندوست تهران را به مقصد تاشکند ترک کردند.

 

این پرواز که به جهت راحتی ملی‌پوشان در طول مسیر، با خدمه‌ای تماماً زنانه از سوی فدراسیون فوتبال تدارک دیده شده بود، قرار است در مسیر برگشت از تاشکند به تهران هم همراه ملی‌پوشان فوتبال زنان ایران باشد و آن‌ها را به مبدا به صورت چارتری پس از انجام دو مسابقه حساس مقابل بنگلادش و اردن بازگرداند.

 

نکته‌ای که پیش از عزیمت ملی‌پوشان به تاشکند در فرودگاه به چشم می‌آمد، لباس فرمی بود که از سوی فدراسیون فوتبال برای هر کدام از ملی‌پوشان و اعضای کادرفنی تدارک دیده شده بود و آن‌ها به شکلی یکپارچه و منظم در فرودگاه حضور پیدا کرده بودند؛ لباس‌های خوش‌دوخت و خوش‌رنگ و لعابی که توسط رابردومان اختصاصاً برای تیم ملی فوتبال زنان ایران طراحی و دوخته شده بود.

 

گفتنی است که تیم ملی فوتبال زنان ایران قرار است در مرحله G مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2022 هند، با تیم‌های بنگلادش و اردن به رقابت بپردازد؛ شاگردان ایراندوست سه شنبه 30 شهریور به مصاف بنگلادش خواهند رفت و در حساس‌ترین مسابقه، شنبه 3 مهر در مقابل اردن به میدان می‌روند. صدرنشین به مسابقات جام ملت‎‌های آسیا 2022 هند که بهمن‌ماه سال جاری در دهلی‌نو برگزار خواهد شد، صعود می‌کند.

 

1644357

دیدگاه‌ها