کد خبر : 1780119 | 24 شهریور 1400 ساعت 23:14 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

شروع امیدوارکننده دورتموند در لیگ قهرمانان (عکس)

دورتموند موفق شد با ارائه یک نمایش حساب شده با نتیجه 2-1 بشیکتاش را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امشب و در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان اروپا در ترکیه مهمان بشیکتاش بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 2-1 به سود مهمان خاتمه یافت.

 

در حالی که بازی متعادل دنبال می‌شد این دورتموند بود که توانست گل اول را به ثمر برساند. پاس توماس مونیه، ستاره جوان دورتموند یعنی جود بلینگهام را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز با یک ضربه دقیق گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

در دقیقه 27 دورتموند می‌توانست فاصله را به دو گل افزایش دهد و تا حدودی خیال خود را راحت کند اما ارلینگ هالند به شکلی کاملاً عجیب نتوانست دروازه خالی بشیکتاش را باز کند.

 

چند ثانیه بعد دورتموند باز هم این فرصت را داشت که گل دوم را هم به ثمر برساند اما این بار ضربه مارکو رویس در مصافی تک به تک توسط دروازه بان بشیکتاش دفع شد.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد دورتموند توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. حرکت فوق العاده بلینگهام و پاس او به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده بازی ارلینگ هالند همراه شد تا نتیجه در نیمه اول 1-0 شود.

 

مطابق انتظار بشیکتاش نیمه دوم را بهتر آغاز کرد اما در دقیقه 67 این دورتموند این بود که می توانست گل سوم را به ثمر برساند اما ضربه مالن در مصافی تک به تک توسط دروازه‌بان بشیکتاش مهار شد. اما چند ثانیه بعد بشیکتاش می‌توانست روی یک ضدحمله یکی از گل‌ها را جبران کند اما باتشوایی این فرصت را از دست داد.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد بشیکتاش توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. فرانسیسکو مونترو به شکلی بسیار زیبا دروازه دورتموند را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود. در ادامه دورتموند کار را کنترل کرد تا بازی با همین نتیجه خاتمه پیدا کند.

 

 

1644373

 

1644374

 

1644372

 

1644369

 

1644371

دیدگاه‌ها