کد خبر : 1780316 | 26 شهریور 1400 ساعت 11:46 | 333.4K بازدید | 408 دیدگاه

قرعه کشی لیگ قهرمانان انجام شد

فوری: پرسپولیس - الهلال در یک چهارم نهایی

با انجام قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد که تیم فوتبال پرسپولیس با الهلال دیدار خواهد کرد.

فوری: پرسپولیس - الهلال در یک چهارم نهایی

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی قبل قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در کوالالامپور و به شکل ویدیو کنفرانس در شرایطی برگزار شد که تیمهای پرسپولیس، الهلال، الوحده و النصر در منطقه غرب حضور داشتند ناگویای ژاپن، چونبوک، اولسان و پوهانگ کره جنوبی نیز در منطقه شرق حاضر هستند.

 

قرعه کشی از ساعت 11:30 در استودیوی ای اف سی آغاز شد و پس از پخش تیزر مربوط به هر کدام از تیمها، در حضور مدیر اجرایی ای اف سی قرعه کشی به انجام رسید. الوحده و پرسپولیس نخستین تیمهایی بودند که از گوی بیرون آمدند تا مشخص شود نمایندگان ایران و امارات باهم دیدار نخواهند کرد.

 

1644748


کامیابی‌نیا، نعمتی، حسینی، امیری و رادو بازماندگان پرسپولیس از 4 تقابل فصل 2017 با الهلال هستند.

 

 

پس از آن برگزارکننده مراسم نام النصر را بیرون آورد تا این تیم در مقابل الوحده قرار بگیرد و تنها اسم باقی مانده یعنی الهلال، به عنوان حریف پرسپولیس انتخاب شود تا سرخپوشان با حریف قبلی استقلال دیدار کنند.

 

قرار است مرحله یک چهارم نهایی روز 24 مهر ماه در ریاض برگزار شود و دو تیم النصر و الهلال از پرسپولیس و الوحده میزبانی خواهند کرد. این در حالی است که سرخپوشان پایتخت در دو فصل اخیر هیچ بازی خانگی را نداشته‌اند و در قطر، امارات، هند، تاجیکستان و حالا عربستان به مصاف حریفان خود رفته می‌روند.

 

1644750


آخرین پیروزی پرسپولیس مقابل الهلال به فصل 2015 برمی‌گردد؛ جایی که شاگردان برانکو در ورزشگاه آزادی به پیروزی رسیدند.

 

 

نکته مهم اینکه پرسپولیس و الهلال از فصل 2017 باهم روبرو نشده‌اند و این بازی تقابل بهترین تیمهای منطقه غرب در سالهای اخیر خواهد بود که در رنکینگ فوتبال دیتا بیس نیز تیمهای اول و دوم غرب به حساب می‌آیند. فصل 2017 سرخپوشان تهران و آبی‌پوشان ریاض در مرحله گروهی به تساوی رسیدند و در نیمه نهایی، الهلال با 4 گل در بازی رفت پرسپولیس را شکست داد و در بازی برگشت، 2-2 به اتمام رسید.

 

1644746

دیدگاه‌ها