کد خبر : 1780323 | 26 شهریور 1400 ساعت 12:50 | 85.8K بازدید | 8 دیدگاه

ایگواین: 27 گل زدم اما آنها بنزما و کاکا را خریدند

گونزالو ایگواین، ستاره سابق رئال مادرید، می‌گوید در حالی که 27 گل زده بوده، این باشگاه اقدام به خرید کاکا و کریم بنزما کرده و این موضوع او را آزرده خاطر کرده است.

ایگواین: 27 گل زدم اما آنها بنزما و کاکا را خریدند

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین در فاصله سال‌های 2007 تا 2013 در رئال مادرید حضور داشت و 190 بازی با پیراهن این تیم انجام داد. او حالا پس از گذشته هشت سال از آخرین حضورش در سانتیاگو برنابئو در گفتگو با ای سی پی ان فوتبال 360 به بررسی آن دوران پرداخته است.


ایگواین اظهار داشت:« رقابت بسیار سالمی با بنزما داشتیم اما باید تمام تلاش‌مان را به کار می‌گرفتیم. فصل 08-2007 من  27 گل زدم و همان سال رونالدو برای یونایتد 26 گل زد. سپس آنها بنزما و کاکا را خریدند. آنجا بود که گفتم پس من  باید چند گل به ثمر برسانم. حضور کریم و رونالدو باعث شد که من تمام تلاشم را کرده و بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.»


شروع کار در رئال مادرید


« من قرار نبود به تیم اول رئال مادرید برسم. آنها من را خریدند و قرار بود به کاستیا بروم. احتمال انتقال قرضی هم وجود داشت. پدرم در هواپیما به من گفت: تنها چیزی که از تو می‌خواهم این است که نترسی. هرگز نترس. و این جمله همیشه در ذهن من باقی ماند. وقتی به رئال آمدم، با تیم اول تمرین کردن و کاپلو در جلسه دوم به من گفت که تو با ما خواهی ماند. من پس از سه یا چهار روز اولین بازی خودم را در ترکیب ثابت در کوپا دل ری انجام دادم. در نهایت در سمت راست به میدان رفتم.»


سختی بازی در برنابئو در 18 سالگی


« حتی ذره‌ای انتظارش را نداشتم. فکر نمی‌کردم شش ماه در ریور بازی کنم و سپس به رئال بروم. انتظار داشتم چند سال در ریور باشم، در کوپا لیبرتادورس به میدان بروم و از آنجا به اروپا برسم. حضور در رئال مادرید بسیار سخت بود. ورود به برنابئو در 18 سالگی بسیار سخت بود. در آن لحظه قدرش را نمی‌دانید و حالا که پس از سال‌ها خودم را در جمع بهترین گلزنان رئال مادرید می‌بینم، شگفت‌زده می‌شوم و از خودم می‌پرسم چطور این کار را انجام دادم. رویای من بازی در اروپا بود اما چنین دورانی را تصور نمی‌کردم.»


عدم بازگشت به تیم ملی


« بازگشت به تیم ملی را محتمل نمی‌بینم. تیم ملی را کاملا از سرم بیرون کردم. من در سطح دیگری از زندگی هستم. برنامه‌ای برای بازگشت ندارم. هدف بعدی که دارم این است که تمام تلاشم را برای دخترم بکنم و در کنارش باشم. امروز اولویت من خانواده است. تماشای لبخند دخترم را با هیچ چیزی در دنیا عوض نمی‌کنم.»

 

زندگی در میامی


« حضور در یک تیم با برادرم بهترین اتفاق است. فوتبال ما را از هم جدا کرد و حالا بار دیگر به کنار هم برگرداند. زندگی در یک شهر با برادرم و فرزندانش عالی است. برادرزاده‌هایم من را به عنوان یک عمو نمی‌بینند، بلکه به عنوان یک بازیکن می‌شناسند. بازی با او عالی است. یک روز پیش از فوت مادرم، او پاس داد و من گل زدم و مادرم شاهد این اتفاق بود. او توانست اتفاقی که نهایت رویایش بود را ببیند.»


آینده مسی در لیگ آمریکا؟


« برای من دردسر ایجاد نکنید... من هیچ ایده‌ای از حضور لئو در میامی ندارم. هنوز یک سال از قرارداد من باقی مانده و فکر می‌کنم لئو دو یا سه سال با پاری سن ژرمن قرار دارد. باید ببینیم که آیا باشگاه خواهان جذب اوست یا نه. من پس از پایان این یک سال از فوتبال کنار خواهم رفت.»

دیدگاه‌ها