کد خبر : 1780325 | 26 شهریور 1400 ساعت 13:18 | 17.2K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره آرژانتینی در مسیر بهبودی

تاریخ احتمالی اولین بازی آگوئرو برای بارسلونا

سرخیو آگوئرو تا 40 روز دیگر مهیای بازی برای بارسلونا خواهد شد.

تاریخ احتمالی اولین بازی آگوئرو برای بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، 45 روز پیش بود که باشگاه بارسلونا اعلام کرد سرخیو آگوئرو مهاجم جدید و باتجربه این باشگاه از ناحیه ساق پای راست دچار مصدومیت شده و برای مدتی از میادین دور خواهد بود. حتی شایعاتی شنیده می شد که باشگاه بارسلونا قصد فسخ قرارداد با سرخیو آگوئرو را داشته و این بازیکن نیز که از جدایی لیونل مسی ناراحت شده، این موضوع را پذیرفته اما در نهایت آگوئرو در نوکمپ ماندنی شد و حالا خود را برای حضور در ترکیب این تیم مهیا می سازد.

 

 

1640615

 

 

اخیرا تصاویری از سرخیو آگوئرو در کمپ باشگاه بارسلونا منتشر شد که نشان می دهد این بازیکن باتجربه در حال انجام تمرینات اختصاصی برای ریکاوری زودهنگام بوده و قصد دارد در اسرع وقت در ترکیب بارسلونا حاضر شود.

 

 

1628869

 

 

تمام تمرکز ستاره آرژانتینی روی ریکاوری سریع دوخته شده و اینکه بتواند 100 درصد آماده در اختیار بارسا باشد. به محض بهبودی مصدومیت، او تمرینات انفرادی را شروع خواهد کرد و پیش بینی تیم پزشکی این است که از نیمه های اکتبر یعنی یک ماه بعد بتواند در تمرینات گروهی حاضر باشد. اگر همه چیز خوب پیش برود و او دوباره مصدوم نشود، انتظار این است که در روزهای انتهایی ماه اکتبر بتواند اولین بازی رسمی خود را انجام دهد.

در حال حاضر بعید به نظر می رسد او به ال کلاسیکوی 24 اکتبر(2 آبان) برسد ولی 27 اکتبر برابر رایو در وایکاس یا حداکثر برابر آلاوس در نوکمپ، احتمالا شاهد حضور او در میدان خواهیم بود.

 

دیدگاه‌ها