کد خبر : 1780331 | 26 شهریور 1400 ساعت 14:18 | 46.1K بازدید | 3 دیدگاه

آندر هررا:

امباپه به من گفت می‌ماند، انتقال مسی را باور نمی‌کردم

ستاره اسپانیایی پی اس جی در مورد کیلیان امباپه و لیونل مسی صحبت کرد.

امباپه به من گفت می‌ماند، انتقال مسی را باور نمی‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، این روزها پی اس جی با داشتن مثلث مخوف لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه تبدیل به تیمی شده که همه برابرش با تمام توان قرار می گیرند. بسیاری پی اس جی را شانس اول قهرمانی چمپیونزلیگ می دانند ولی فعلا شروع این مثلث توفانی نبوده و پی اس جی چهارشنبه شب در اولین بازی لیگ قهرمانان نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 در زمین بروژ دست پیدا کند.

 

 

1644766

 

 

آندر هررا هافبک اسپانیایی که در بازی برابر بروژ زننده تک گل پی اس جی بود، به کادنا کوپه گفت:« همه تیم ها با تمام قدرت برابر ما بازی می کنند و برای شان بازی سال است و این برایم لذتبخش است. من همیشه دوست دارم با بهترین ها بازی کنم و اینکه رقبا برای مان احترام قائل باشند. در لیگ قهرمانان بایرن، چلسی، سیتی، بارسا و رئال مدعی هستند و توانی مشابه ما دارند ولی در لیگ داخلی ترس و احترام رقبا بیشتر است.»

 

 

1595599

 

 

انتقال ناکام امباپه به رئال:« رسانه ها شایعات زیادی منتشر می کردند که با واقعیت فاصله داشت. دو هفته به پایان نقل و انتقالات، از امباپه در مورد آینده سوال کردم و او گفت که می ماند و همانطور که کیلیان و باشگاه گفته بودند، او در نهایت ماندنی شد. معتقدم اتفاقات فصل جاری ممکن است باعث شوند تا او قراردادش را هم تمدید کند.»

 

 

1644493

 

 

لیونل مسی:« در فوتبال بازیکنانی داریم که به عنوان کاپیتان، در زمین و بیرون زمین با حرف های روحیه بخش خود، نقش لیدر را بازی می کنند ولی کسی هم داریم مثل لیونل مسی که یک الگو و مرجع فوتبالی است و از این منظر یک لیدر محسوب می شود. او اولین نفری است که در سالن بدنسازی حاضر می شود و در تمرینات از اینکه مجبور شود توپ را از بقیه بگیرد(بازی خرس وسط) ابایی ندارد و زمانی که جوانان می بینند مسی فرقی بین خودش و دیگران قائل نیست، درس می گیرند. دو سه ماه پیش با آرژانتینی های تیم از انتقال مسی حرف می زدیم و برایم به شخصه باورنکردنی بود. فکر می کردم او و سرخیو راموس در بارسا و رئال خواهند ماند.»

 

دیدگاه‌ها