کد خبر : 1780332 | 26 شهریور 1400 ساعت 13:53 | 48.1K بازدید | 31 دیدگاه

اسم لیگ برتر را به سرمایه داری تغییر دهید

انتقاد شدید پیروانی از سیاست فدراسیون فوتبال

افشین پیروانی از شرایطی که پرسپولیس در لیگ قهرمانان امسال تجربه می‌کند گلایه دارد و پرسپولیس بدون انجام بازی رسمی به مصاف الهلال خواهد رفت.

انتقاد شدید پیروانی از سیاست فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس امروز در یک ارتباط تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سه گفت و گو کرد. او در ابتدا دد مورد قرعه کشی مرحله یک چهارم گفت: قرعه کشی انجام شد و ما بعد از یک بازی سخت در رو به روی تیم قوی استقلال تاجیکستان در شرایط سختی که چمن مصنوعی بود و میزبان ما بودند توانستیم به مرحله بعد برویم و جا دارد یک تبریک به باشگاه پرسپولیس، کادرفنی و بازیکنان و همچنین هوادارن، بگویم. به مرحله بعد رفتیم و هرچند امروز قرعه کشی شد و برای ما فرقی نمی‌کرد چرا که ما فینالیست سال قبل هستیم و مطمئنا رو به روی هر تیمی قرار می‌گرفتیم کار سختی داشتیم و تیم‌ها همه قوی هستند و مطمئن باشید تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

 

پیروانی در ادامه گفت: درست است تیم حریف پر ستاره است ولی در پرسپولیس همه ستاره هستند و کادرفنی قوی و موفق داریم. سال گذشته قانونی را وضع کردند و همه تبعیت کردیم؛ ولی امسال به یکباره آمدند برای تیم‌هایی که سرمایه دارند می‌گویند بازیکن خارجی می‌توانند بیاورند. این باعث اجحاف در حق تیم ما شده؛ اسم لیگ را عوض کنند و بگذارند لیگ سرمایه داری! پرسپولیس با این همه هوادار نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد. بحث این بود که آبرو داری شود.

 

پیروانی ادامه داد: من سوالم این است آقایانی که این تصمیم را گرفتید(منع جذب بازیکن خارجی توسط پرسپولیس) مگر فدراسیون فوتبال الان بدهکار نیست برای پرونده آقای ویلموتس؟ آنجا آبروی کسی نرفته؟ چطور برای تیم بزرگسال سرمربی خارجی دارند و برای امید مربی خارجی می‌آورند؟ ما گفتیم، آقای گل‌محمدی هم گفت اجازه دهند یک بازیکن خارجی بیاوریم، ما نام ایران هستیم. فدراسیون گذشته که نتوانست از حق میزبانی ما دفاع کند و ما دوسال است بی میزبانی در این مسابقات می‌رویم. الان هم شرایط جوری است که شرایط یکسان نیست و تیم‌هایی که پول دارند در لیگ ما خوب بازیکن می‌خرند.

 

او در خصوص در شرایط مسابقه قرار نداشتن تیم‌شان گفت: ما با توجه به برنامه ریزی خوبی که شده نه برای بازی با استقلال تاجیکستان با بازی رسمی رفتیم و نه برای دیدار با الهلال بازی رسمی انجام می‌دهیم. در نهایت کادرفنی به دنبال دو، سه بازی تدارکاتی خوب با تیم‌های لیگ برتری است و امیدوارم از حق فوتبال‌مان دفاع کنیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها