کد خبر : 1780335 | 26 شهریور 1400 ساعت 13:57 | 28.9K بازدید | 7 دیدگاه

حمله بازیکن جبل‌الطارق به هالند: او به ما خندید!

ریس استیچ، مهاجم جبل الطارق، مدعی شد که ارلینگ هالند پس از این که از خواستند پیراهنش را با بازیکنان این تیم عوض کند، به آنها خندیده و زمین را ترک کرد.

حمله بازیکن جبل‌الطارق به هالند: او به ما خندید!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن تیم ملی جبل الطارق می‌گوید هالند به درخواست روی چیپولینا، کاپیتان این تیم، برای تعویض پیراهن در دیداری که اوایل سال جاری میلادی در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 برگزار شد توجهی نکرده و همین موضوع باعث شده که آنها در دیدار برگشت که چند روز قبل برگزار شد چنین درخواستی را از هالند مطرح نکنند.

استیچ که در جریان شکست 1-5 تیمش برابر نروژ تک گل آنها را به ثمر رساند معتقد است که هالند علیرغم توانایی بالای خود در زمین، هیچ کلاس و شانی ندارد. این بازیکن 32 ساله که در دسته هفتم انگلیس بازی می‌کند به سان گفت:« هیچکدام از ما پیراهن هالند را نمی‌خواستیم بنابراین او را نادیده گرفتیم. روی چیپولینا، کاپیتان ما، در ماه مارس گذشته وقتی در جبل الطارق به میدان رفتیم از هالند خواست که پیراهنش را با او عوض کند. نروژ 0-3 برده بود اما هالند گلی نزد و پس از یک ساعت تعویض شد.»

 

1644771

 

او در ادامه اضافه کرد:« پس از انجام مصاحبه تلویزیونی، روی به این بازیکن گفت که پسر کوچکش علاقه زیادی به او دارد و خواست که پیراهنش را با او عوض کند. هالند به او خیره شد، خندید و از زمین بیرون رفت! او می‌تواند چیزهای زیادی بخرد اما کلاس جز آنها نیست. شاید هیاهوی رسانه‌ای باعث شده که چنین رفتاری داشته باشد. او این شانس را داشت که روز، هفته، ماه و سال یک بچه کوچک را بسازد اما پاسخ منفی داد. بنابراین هیچکس خواهان دریافت پیراهن او در اسلو نبود. شاید پیراهنش را حفظ کند تا یادگار هت تریکش باشد یا آن را به یک هوادار نروژی بدهد چون این اولین بازی خانگی آنها با حضور هواداران پس از شیوع ویروس کرونا بود.»

دیدگاه‌ها