کد خبر : 1780402 | 26 شهریور 1400 ساعت 21:44 | 20.7K بازدید | 4 دیدگاه

رایولا: دوناروما قطعا شماره یک PSG می‎‌شود

مینو رایولا، مدیر برنامه جانلوییجی دوناروما، معتقد است که این بازیکن با جدایی از میلان به این تیم خیانت نکرده است.

رایولا: دوناروما قطعا شماره یک PSG می‎‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان 22 ساله با پایان یافتن قراردادش با باشگاه میلان به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و در نهایت به پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه ملحق شد. این موضوع جنجال‌های بسیاری را در بین هواداران این باشگاه به دنبال داشت و بسیاری اقدام این بازیکن را خیانت به باشگاه میلان دانستند.

رایولا درباره حضور این بازیکن در پاریس به ای اسپرت گفت:« من بابت نحوه رفتاری که با این بازیکن می‌شود بسیار متاسف هستم. او می‌توانست چهار سال زودتر از این تیم جدا شود اما این کار را نکرد و در میلان ماند.»

 

1644863

 

مدیربرنامه دوناروما تایید کرد که یوونتوس نیز مذاکراتی را برای جذب دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا انجام داده و تاکید کرد که دوناروما خیلی زود به بازیکن اصلی و دروازه‌بان پاری سن ژرمن تبدیل خواهد شد. این بازیکن اولین بازی خود با پیراهن میلان را در سن 16 سالگی در سال 2015 انجام داد. او در مجموع 251 بار برای این تیم به میدان رفت. دوناروما به عنوان بهترین بازیکن یورو 2020 نیز انتخاب شد و نقش کلیدی در قهرمانی ایتالیا با درخشش در ضربات پنالتی برابر اسپانیا و انگلیس ایفا کرد.

رایولا اظهار داشت:« من فکر می‌کنم یوونتوس بابت عدم جذب دوناروما برای مدتی طولانی حسرت خواهد خورد و این فقط درباره یوونتوس صادق نیست. هیچ بحثی با کیلور ناواس در پی اس جی شکل نگرفته و جیجی مطمئنا در ترکیب ثابت به میدان خواهد رفت.»

دوناروما این فصل فقط یک بازی در لیگ فرانسه در ترکیب پی اس جی به میدان رفته و در دیدار برابر کلوب بروژ در لیگ قهرمانان که این هفته برگزار شد نیز روی نیمکت قرار داشت.

دیدگاه‌ها