کد خبر : 1780407 | 26 شهریور 1400 ساعت 23:22 | 66.2K بازدید | 11 دیدگاه

شکست الاهلی با کنعانی برابر الغرافه‌ی استرا

الاهلی قطر علی‌رغم بهره‌مندی از مدافع ایرانی خود مقابل الغرافه مغلوب شد.

شکست الاهلی با کنعانی برابر الغرافه‌ی استرا

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته دوم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الاهلی که برای دومین مسابقه متوالی محمدحسین کنعانی‌زادگان را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت ۲۱ امشب در استادیوم ثانی بن جاسم به مصاف تیم سه امتیازی الغرافه رفت.

 

یاران کنعانی‌زادگان که در نخستین بازی فصل به تساوی رسیده بودند، در مسابقه امشب برای کسب نخستین پیروزی خانگی فصل تلاش می‌کردند ولی در ایجاد حملات ناموفق نشان دادند و هیچ شوت در چارچوبی نداشتند تا در نهایت با دریافت یک گل نتیجه را واگذار کنند.

 

شاگردان آندره‌آ استراماچونی در تیم الغرافه که لیگ ستارگان قطر را با پیروزی شروع کرده بودند، در مسابقه امشب هم با گلزنی سفیان هنی در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی، توانستند صاحب دومین پیروزی فصل شوند تا ۶ امتیاز شده و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به الدحیل و السد در جایگاه سوم جدول قرار بگیرند.

 

یاران کنعانی‌زادگان پس از تساوی بدون گل در نخستین بازی فصل مقابل قطر اس. سی، امشب هم در کسب پیروزی ناموفق بودند و با یک گل شکست خوردند تا یک امتیازی بمانند و در رتبه نُهم جدول لیگ ستارگان قطر بایستند.

 

محمدحسین کنعانی‌زادگان، ملی‌پوش ایرانی الاهلی در مسابقه امشب نیز مثل هفته اول حضور ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب تیمش مقابل الغرافه داشت.

دیدگاه‌ها