کد خبر : 1780412 | 27 شهریور 1400 ساعت 00:44 | 77.9K بازدید | 10 دیدگاه

آرژانتین با ۱۳+ گل به ایران رسید

تیم ملی آرژانتین با کسب پیروزی مقابل صربستان به استقبال بازی با ایران آمد.

آرژانتین با ۱۳+ گل به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته دوم جام جهانی فوتسال در گروه F ، تیم ملی آرژانتین که در نخستین مسابقه‌اش به برتری ۱۱ بر صفر مقابل آمریکا رسیده بود، جمعه شب در ویلینوس آرنا مقابل تیم بدون امتیاز صربستان قرار گرفت.

 

صربستان که در نخستین مسابقه‌اش با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل ایران شکست خورده بود، در تقابل با آرژانتین فراتر از انتظار ظاهر شد و در دقیقه ۷ به گل رسید، اما یک دقیقه پس از آن بدشانسی بزرگی آورد و یک اخراجی داد تا قهرمان جهان کار را به تساوی بکشد.

 

یک دقیقه پس از این اتفاق، صربستان دوباره پیش افتاد ولی برتری آنها خیلی دوام نداشت و آرژانتین دو گل متوالی در دقیقه ۱۱ به ثمر رساند تا نیمه اول را با پیروزی پشت سر بگذارد.

 

صربستان که چیزی برای از دست دادن نداشت و به دنبال گرفتن تک امتیاز و زنده نگه داشتن شانس صعود از مرحله گروهی بود، در یک ضدحمله گل چهارم را دریافت کرد و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب آرژانتین مدعی شد.

 

1644879

 

تیم ملی آرژانتین با کسب پیروزی مقابل صربستان ۶ امتیازی شد تا با توجه به تفاضل گل ۱۳+ در مقایسه با تفاضل گل ایران که ۳+ است، در صدر جدول گروه F قرار بگیرد.

 

تیم‌های ملی فوتسال ایران و آرژانتین که صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده، در شرایطی از ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه شب به مصاف هم خواهند رفت که تساوی یا شکست ایران موجب صعود آرژانتین به‌عنوان صدرنشین گروه خواهد شد، اما شگفتی و برتری شاگردان ناظم‌الشریعه می‌تواند آنها را به رتبه اول گروه F برساند.

دیدگاه‌ها