کد خبر : 1780445 | 27 شهریور 1400 ساعت 11:18 | 15.4K بازدید | 9 دیدگاه

قوانین نقل و انتقالاتی یوونتوس مانع بازگشت پوگبا

حتی اگر مینو رایولا گفته باشد که احتمال پیوستن پل پوگبا به یوونتوس وجود دارد اما قوانین نقل و انتقالاتی این باشگاه می‌تواند مانع از بازگشت این بازیکن به تورین شود.

قوانین نقل و انتقالاتی یوونتوس مانع بازگشت پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد هافبک تیم ملی فرانسه با منچستریونایتد در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و مینو رایولا، مدیربرنامه او، مدعی شده احتمال بازگشت این بازیکن به یوونتوس نیز وجود دارد.

بر اساس قوانین فوتبال اروپا، بازیکنی که قراردادش در پایان فصل به پایان برسد می‌تواند از ابتدای ماه ژانویه مذاکراتش با سایر تیم‌های خارج از لیگ را آغاز کند و بدین ترتیب پوگبا این امکان را دارد که در ماه ژانویه با امضای پیش قراردادی با باشگاه غیر انگلیسی، در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به این تیم ملحق شود. رایولا شب گذشته در این باره گفت:« ما با منچستریونایتد حرف خواهیم زد تا ببینم شرایط چطور پیش می‌رود. پل هنوز عاشق تورین است. بله، شانس بازگشت او به یوونتوس وجود دارد اما این اتفاق به برنامه‌های یووه هم بستگی دارد.»

بنابراین برنامه‌های یوونتوس چه خواهد بود؟ این باشگاه علاقه زیادی به جذب پوگبا در تابستان پیش رو دارد اما مدیران این باشگاه باید شرایط مالی را درنظر گرفته و به این جمع بندی برسند که آیا توان پرداخت دستمزد این بازیکن را دارند یا خیر.

 

1644945

 

پوگبا سالانه 15 میلیون یورو در اولدترافورد دریافت می‌کند و شرایط مالی یوونتوس در حال حاضر به شکلی نیست که بتواند چنین دستمزدی را به این بازیکن پرداخت کند. فدریکو چروبینی، مدیر یوونتوس، اخیرا استراتژی باشگاه را برای چند سال آینده شرح داده و تایید کرد که این تیم باید دستمزدهای پرداختی خود را کاهش دهد. او به توتواسپرت گفت:« اگردر گذشته بازیکنانی با پیش زمینه خوب حضور داشتند، حالا بازیکنان متفاوت با پتانسیل بالا هستند که سرمربی بتواند از آنها استفاده کند. ما می‌خواهیم قهرمان باشیم اما از روش متفاوتی استفاده می‌کنیم. ما از بودجه آینده و مبلغی که باید برای خریدهای جدید هزینه کنیم مطلع هستیم.»

فوتبال ایتالیا مدعی شده که سیاست نقل و انتقالاتی فعلی یوونتوس می‌تواند پیشنهاد دریافت دستمزد 9 تا 10 میلیونی پیش از کسر مالیات را به هر خرید جدیدی ارائه کند و همین باعث می‌شود که بازگشت پوگبا به این تیم روی کاغذ غیرممکن باشد.

دیدگاه‌ها