کد خبر : 1780455 | 27 شهریور 1400 ساعت 11:55 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب انتخاب گل جهانبخش در صفحه باشگاه فاینورد

پس از اینکه گل علیرضا جهانبخش به عنوان گل ماه فاینورد انتخاب شد، پیج این باشگاه واکنش جالبی به این موضوع داشت.

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت دوباره علیرضا جهانبخش به لیگ هلند، با درخشش او همراه شده است. این بازیکن ایرانی که چند فصل نه چندان موفق را در لیگ جزیره و با پیراهن برایتون پشت سر گذاشت، به محض بازگشت به هلند و پوشیدن پیراهن فاینورد، درخشش خود را مجددا آغاز کرد.

 

جهانبخش که از زمان پیوستن به فاینورد 3 بار برای این تیم گلزنی کرده و یک پاس گل نیز داده است، توانست عنوان بهترین گل ماه گذشته تیم جدیدش را کسب کند. او در جریان پیروزی 3 بر صفر برابر لوتسرن، 2 بار دروازه این تیم را باز کرد که گل دوم او به زیبایی هر چه تمام تر و با یک شوت سهمگین از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید.

1644964

گل جهانبخش به انتخاب هواداران فاینورد به عنوان بهترین گل این باشگاه در ماه آگوست انتخاب شد و این بازیکن ایرانی نیز جایزه خود را دریافت کرد. صفحه توئیتری فاینورد در واکنش به این انتخاب، با انتشار عکسی از جهانبخش نوشت که این بازیکن ایرانی چند جایزه دیگر می گیرد؟

 

حضور دوباره علیرضا در فوتبال هلند منجر به درخشش او در پیراهن تیم ملی نیز شده است. او در هر دو بازی ابتدایی تیم ملی ایران در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی، موفق به گلزنی شد و دروازه تیم های ملی سوریه و عراق را باز کرد. او فردا شب به همراه فاینورد، در دیداری حساس و مهم از هفته پنجم لیگ هلند به مصاف آیندهوونی می روند که هر 4 بازی ابتدایی خود را پیروز شده و در صدر جدول اوردیویژه قرار دارد.

دیدگاه‌ها