کد خبر : 1780458 | 27 شهریور 1400 ساعت 12:11 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

به خاطر کرونا؛ بلیط فروشی الکترونیکی می شود

با توجه به اینکه تزریق واکسن کرونا در ایران شدت پیدا کرده است به نظر می رسد در فصل جاری شاهد بازگشت تماشاگر به استادیوم های ایران خواهیم بود.

به خاطر کرونا؛ بلیط فروشی الکترونیکی می شود 

به گزارش "ورزش سه"، به تازگی وزیر بهداشت اعلام کرده اند تماشاگرانی که دو دوز واکسن را تزریق کرده اند منعی برای حضور در استادیوم های فوتبال نخواهند داشت و این همان اتفاقی است که در آنسوی مرزها رخ داده است. اما به طور حتم سازمان لیگ باید تدبیری اتخاذ کند که تنها تماشاگرانی موفق به خرید بلیط بازی ها شوند که هر دو دوز واکسن را تزریق کرده باشند. 

 

سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات در خصوص بازگشت تماشاگران به استادیوم های فوتبال می گوید:همانگونه که از روز اول به اطلاع هواداران رساندیم تابع تصمیمات مدیریت بهداشت کشور هستیم. این خبر خوب را شنیدیم و امیدواریم اتفاق بیفتد زیرا واقعاً دلمان برای حضور هواداران در ورزشگاه‌ها تنگ شده و فوتبال بدون آنها لطفی ندارد اما مکانیزم کار هم مهم است. طبق دستورالعمل احتمال دارد افرادی که دو دوز واکسن تزریق کرده‌اند بتوانند روی سکوها حضور یابند اما اینکه کنترل به چه شکلی باید انجام شود مهم است.


با توجه به بحث بلیت الکترونیک باید حضور هواداران در ورزشگاه را به سمت فروش بلیت الکترونیکی ببریم. یادمان نرفته در گذشته بلیت‌فروشی به شکل الکترونیکی انجام می‌شد نه دستی. نکاتی از این دست باید مورد توجه قرار بگیرد. افراد مرتبط باید درباره این موضوع بررسی‌های لازم را انجام بدهند و ما هم مجری اوامر و نظرات هستیم. البته صد درصد از حضور تماشاگران در ورزشگاه استقبال می‌کنیم.

 

پیش تر وزیر بهداشت اعلام کرده بود بهمن ماه سال جاری واکسیناسیون عمومی به پایان می رسد و هم اکنون در برخی از شهرها شرایط سنی برای تزریق واکسن برداشته شده است.

دیدگاه‌ها