کد خبر : 1780459 | 27 شهریور 1400 ساعت 12:13 | 29.9K بازدید | 13 دیدگاه

الهامی: هنوز به آمادگی نرسیده‌ایم

الهامی: سپاهان دو تیم دارد که نمی‌دانم کدام اصلی است

ساکت الهامی، سرمربی نساجی به هواداران تیمش قول می‌دهد این تیم در نیم فصل دوم دغدغه سقوط نداشته باشد.

الهامی: سپاهان دو تیم دارد که نمی‌دانم کدام اصلی است

به گزارش "ورزش سه"، الهامی که با آمدنش به نساجی روند مثبتی را با این تیم طی کرد و آنها را در لیگ برتر نگه داشت در اولین بازی تدارکاتی خود برای آماده سازی تیمش به مصاف سپاهان رفت. او در مورد این بازی تدارکاتی گفت: یک بازی سخت و پرفشار مقابل سپاهان داشتیم و بعد از بدن‌سازی سنگین در اردبیل و تهران، نیمه اول با نفرات اصلی که شروع کردیم بازی خوبی بود؛ نیمه دوم تغییرات زیاد دادیم و یک بازی‌ای بود که متاسفانه نیمه دوم سه گل خوردیم و یک گل زدیم و بازی تدارکاتی همین است و تیم‌ها برای ارزیابی بازی می‌کنند و تیمم از آنچه فکر می‌کردم بهتر بود. سپاهان هم تیم خیلی خوبی بود و فکر می‌کنم تازه شروع کرده‌اند و هنوز به فشار بدن‌سازی نرسیده‌اند و سرحال تر از ما بودند و بچه‌های ما خسته به نظر می‌رسیدند. خوشبختانه جوانان زیر ۲۳سال تیم در نیمه دوم بازی کردند و بازی خوبی بود.

 

سرمربی نساجی در خصوص تیمش اضافه کرد: من می‌خواستم در فشار بچه‌های‌مان را ببینیم و به بچه‌ها گفته بودم که نباید مصدوم بدهیم و خوب بازی کردند و برای بازی اول که سپاهان را انتخاب کردیم قطعا در بازی‌های بعدمان بهتر می‌شویم و سیستمی هم که بازی می‌کنیم، با توجه به اینکه فرق کرده نسبت به سال گذشته، می‌خواستیم ضعف‌هایش را ببینیم و نیمه اول خوب بودیم ولی نیمه دوم کل یازده نفر را تعویض کردیم و جوان‌هایمان هم خوب بودند. سپاهان هم دو تیم داشت و نمی‌توانستی بگویی کدام تیم اصلی است.

 

او ادامه داد: سپاهان با نفرات گردن کلفتی قرارداد بسته و چون در آسیا هستند باید هم چنین کاری بکنند. جوان‌های ما هم که بازی کردند و گل خوردند من از آنها راضی هستم. جا ماندن بازیکنان‌مان هم به خاطر خستگی بود و ما در اوج بدن‌سازی هستیم و شاید در یک هفته بعد از این شرایط خوشحال شویم.

 

 

او ادامه داد: ما هشتاد درصد تیم‌مان را حفظ کردیم و یک یا دو نفر رفتند و نفراتی جایگزین شدند. علیرضا حقیقی و کریم اسلامی که تازه به نساجی آمدند بازی نکردند و کریم فقط ده دقیقه بازی کرد و هنوز به آمادگی نرسیدند و تیم خوبی داریم.

 

الهامی در مورد وضعیت ورزشگاه وطنی گفت: اطلاعی از روند آماده سازی ورزشگاه وطنی ندارم ولی چمن مصنوعی را کنده‌اند و بیرون برده‌اند ولی نمی‌دانم قرار است کجا بازی کنیم. ما برنامه‌ای برای جذب بازیکن خارجی نداریم. درست است باشگاه بدهی ندارد اما ما پتانسیل‌مان همین است که امروز دیدیم و شاید فقط یک نفر دیگر جذب شود و راضی هستیم.

 

او در پایان در خصوص اهداف نساجی گفت: ما بر مبنای اواخر مهرماه بدن‌سازی کردیم و با توجه به اینکه زود شروع کردیم انشاالله تا آخر مهرماه بدن‌های بازیکنان‌مان آماده می‌شود. ما باید نسبت به تیم خودمان توقع‌مان منصفانه باشد ولی قول می‌دهم هواداران در نیم فصل دوم با آرامش بیشتری بازی‌ها را نگاه کنند و دغدغه سقوط را نداشته باشیم.

دیدگاه‌ها