کد خبر : 1780935 | 29 شهریور 1400 ساعت 13:55 | 26.9K بازدید | 5 دیدگاه

همه بازیکنان استقلال پول گرفتند، جز عارف غلامی!

مدیران استقلال به عارف غلامی مدافع مصدوم این تیم هیچ پرداختی‌ای نداشتند.

همه بازیکنان استقلال پول گرفتند، جز عارف غلامی!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس های فراوان مسئولان باشگاه استقلال صبح روز بازی با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بخشی از مطالبات فصل گذشته اعضای تیم را پرداخت کردند و دریافتی آنها را به 80 درصد رساندند.


در این بین اما یک بازیکن از لیست استقلالی‌ها جا افتاد که جای تعجب دارد؛ عارف غلامی مدافع استقلال که در جریان بازی های پایانی استقلال در جام حذفی و مقابل پرسپولیس رباط صلیبی اش پاره شد و این روزها بعد از عمل جراحی در قطر دوران نقاهتش را سپری می‌کند تنها بازیکن استقلال است که هیچ دریافتی‌ای از مسئولان شگاه نداشته است.


عارف غلامی که نسبت به عدم پرداخت هزینه های درمانش در کشور قطر توسط مسئولان باشگاه گلایه هایی داشت و آن را به گوش مسئولان استقلال هم رساند، حالا با یک بی تفاوتی عجیب روبه رو شده است.


در شرایطی که غلامی با استقلال قرارداد دارد و رسما بازیکن این تیم محسوب می‌شود، در روزهایی که نیاز به توجه بیشتر از سوی مسئولان استقلال دارد، تنها بازیکنی لقب گرفته که پولی به حسابش نرفته است!
در کنار این موضوع هنوز بازیکنان جدید استقلال هم هیچ پولی از باشگاه دریافت نکردند و منتظر واریز اولین قسط از قراردادهایشان برای لیگ بیست و یکم هستند.

 

دیدگاه‌ها