کد خبر : 1780940 | 29 شهریور 1400 ساعت 13:56 | 25.5K بازدید | 2 دیدگاه

توهین هواداران وستهام به پوگبا و دخالت کریک (عکس)

پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، پس از پیروزی تیمش برابر وستهام یونایتد با هواداران این تیم دچار درگیری لفظی شد و مایکل کریک برای ختم این قائله وارد عمل شد.

توهین هواداران وستهام به پوگبا و دخالت کریک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوله گونار سولسشر روز گذشته در ورزشگاه خانگی وستهام به مصاف این تیم رفتند و موفق شدند با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسند. این سه امتیاز در حالی به دست آمد که یونایتد در ابتدا از حریف عقب افتاد اما کریستیانو رونالدو خیلی زود بازی را به تساوی کشاند.

در نهایت ژسه لینگارد در دقیقه 89 موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند اما این پایان کار نبود و اعلام پنالتی به سود حریف در دقیقه 95 باعث شد که یونایتد در آستانه کسب تنها یک امتیاز از این بازی قرار بگیرد که درخشش دخیا در مهار این ضربه مهر تاییدی بر پیروزی شیاطین سرخ بود.

 

1645880

 

1645881

 

پل پوگبا پس از پایان بازی در حال ترک زمین بود که گروهی از هواداران حریف شروع به تحریک او کردند. در ویدیویی که از این درگیری منتشر شده، هواداری با فحاشی به پوگبا می‌گوید که دهانش را ببندد و سپس فرد دیگری نیز به این بازیکن توهین می‌کند.

 

1645882

 

1645883

 

هافبک فرانسوی در حال حرکت به سوی جمعی دیگر از هواداران بود که متوجه صحبت این گروه شده و به سوی آنها می‌رود. او موقعیت را به خوبی کنترل کرده و با دهان باز و لبخند به جمعیت حاضر در ورزشگاه خیره شد. با این حال کریک، مربی یونایتد، به سمت پوگبا رفته و او را به سمت تونل منتهی به رختکن می‌کشاند تا با هواداران عصبی وستهام که از باخت تیم‌شان در این بازی عصبانی بودند درگیر نشود.

دیدگاه‌ها