کد خبر : 1780963 | 29 شهریور 1400 ساعت 16:33 | 19.7K بازدید | 11 دیدگاه

با توقف خانگی مقابل میلان

یوونتوس قعرنشین، بدترین شروع بانوی پیر

پس از تساوی 1-1 شب گذشته برابر میلان، یووه اکنون در جدول 20 تیمی سری آ رده هجدهم را در اختیار دارد.

یوونتوس قعرنشین، بدترین شروع بانوی پیر

به گزارش "ورزش سه"، یک بار دیگر تیم مکس آلگری در کسب پیروزی در چارچوب رقابت‌های سری آ ناکام بود تا به این ترتیب، بانوی پیر یکی از بدترین شروع‌های خود در تاریخ سری آ را به ثبت برساند.

 

 

1645921

 

 

یوونتوس حالا در چهار بازی ابتدایی خود در سری آ هیچ پیروزی کسب نکرده و تساوی برابر اودینزه و میلان دو امتیاز آنها از رقابت‌های داخلی ایتالیا بوده است. یووه در دیگر هفته‌های ابتدایی نیز به تیم‌های امپولی، ناپولی باخت تا روند ناامیدکننده آن‌ها تداوم داشته باشد.

شب گذشته  یوونتوس در تورین میزبان میلان بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تنها 2 امتیاز از 4 بازی ابتدایی خود به دست آورده باشد. آخرین باری که یوونتوس تورین در چهار بازی ابتدایی دو امتیاز کسب کرد، در فصل 62-1961 بود  که در نهایت در آن فصل این تیم در رده دوازدهم قرار گرفت.

این چهارمین بار در تمام تاریخ باشگاه یوونتوس است که نمی‌تواند از 4 بازی نخست خود در یک فصل سری آ پیروزی کسب کند. در فصول 56-1955 و 43-1942 نیز این اتفاق برای یووه رخ داده بود.

 

 

1645919

 

 

همچنین روند بازی‌های متوالی همراه با گل خورده یووه در لیگ ایتالیا که از اسفندماه سال گذشته آغاز شد، با تساوی مقابل میلان ادامه پیدا کرد. این هجدهمین بازی متوالی یووه در سری آ بود که در آن دروازه‌اش باز می‌شد. یووه از دوم مارس سال 2021 تنها در یک بازی کلین شیت کرده که آن پیروزی 3 بر صفر هفته گذشته‌اش در خانه مالمو در لیگ قهرمانان اروپا بود.

در حال حاضر یووه در رده هجدهم جدول قرار دارد  و چهارشنبه شب به دیدار اسپتزیا می رود.

دیدگاه‌ها